500 vozů Citroën DS4 na internetu

Citroën zpřístupňuje od 28. února v 11:00 na pouhých několik dnů objednávkový systém na vozy DS4, a to na svých německých, francouzských a švýcarských stránkách věnovaných tomuto projektu: www.ds4.citroen.com

V předvečer ženevského autosalonu nabízí značka exkluzivně v prvních třech zemích, kde bude vůz Citroën DS4 prodávat, 500 kusů tohoto nového zvýšeného čtyřdveřového kupé. Vůz bude v nabídce v 5-ti verzích. Vozy, vybavené motory THP 200 s šestistupňovou manuální převodovkou nebo motorem HDi 160 FAP se stejnou převodovkou, se pyšní koženým čalouněním interiéru a luxusními prvky výbavy „Kreativní technologie“.

Citroën při této příležitosti otevírá interaktivní stránku, na které si mohou zájemci vůz DS4 prohlédnout a rezervovat jednu z pěti nabízených verzí. Jakmile prodejna v některé z uvedených zemí objednávku potvrdí, budou mít tu výsadu být jedni z prvních, kteří se svezou ve voze Citroën DS4.

Fáze zavádění do prodeje bude v Evropě pokračovat do léta 2011, kdy bude na trh postupně uvedena celá řada Citroën DS4.

Zdroj: Citroën
 

Citroën C5 2
Rok výroby: 2011
Stav: 98 423 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C2 1.124
Rok výroby: 2005
Stav: 99 360 km
Cena: 40 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 145 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek