50 nejošklivějších aut posledních 50 let

225 komentářů

JD
31. března • 6:43

..s DMC a Ferrari rozhodne nesúhlasím a namiesto Plymouth-u by som tiez vedel dat ovela horšie nezaradené kusky..

Vojta
25. června • 16:38

Ještě tady chybí ford k

Tabu
7. ledna • 23:51

Většinou souhlas, ale DeLorean byl ve své době docela kultovní záležitost a rozhodně nezkrachoval kvůli designu. Jak by asi vypadal dnes, kdyby automobilka přežila intriky FBI?

lojza
21. prosince • 2:48

s většinou souhlasim ale subaru baja je fakt dobrá kára, na tu mi nesahejte

Tomáš
28. prosince • 22:11

Většina z těch aut jsou fakt moc hezký, ale některá jsou fakt humus, kdo dělal tuhle stránku musel bejt hroznej kokot !!!

Karel
21. června • 22:39

H2 tam mohl vlozit jedine magor.

speciál
21. července • 18:08

Já jim dám :-D, některý auta se mi fakt líbí (enzo taky). Nechápu. který blázni tam sedí. Co se jim na některejch autech nelíbí? 3-[ A navíc, hranatý tvary jsou charakteristický 70. létům.

CapitanSergantez
16. dubna • 21:24

Co clovek, to nazor a tim padem i jiny vkus. Ovsem zaradit BMW rady 7, Cadilac Escalade, Ferarri... mezi nejosklivjejsi vozy sveta? To snad nikdo nemuze myslet vazne. Celkem by me zajimalo v cem pani novinari jezdej... Nadruhou stranu jsem rad, ze tam je uvedenej ten paskvil od Skody kde je kritizovan v podstate mymi slovy. A mimochodem moc nechapu proc tu resite stribrne kombiky. To vas jako nenapadlo ze jich je tolik, protoze se lidem libej? Ja mam stribrnyho Passata v kombiku a nekoupil jsem si ho ze bych ho potreboval, proste se mi libil. Mam rad velky pohodlny auta a kdo je rad nema, at se macka ve Fabce, Aveu, Thalii nebo v jinejch srackach ktery nestojej ani za zminku ;)

vec.
30. května • 8:30

ve fabii je dost mista...staci jen dat sedacku dolu a posunout vic do zadu ;-)

milovnik US aut
23. srpna • 17:23

zajimalo by me jaky auto by se zrovna tobe libilo!! vubec nevis o cem pises

tadd
19. srpna • 20:25

Docela rád bych věděl, čemu lidi z BusinessWeek říkají hezké auto.
S tím, že škoda roomster je trochu nepovedená souhlasím, ale jestli se jim nelíbí
Chevrolet el camino
AMC Gremlin
Ford Pinto
Ford Mustang II
Bricklin SV1
Chevrolet Chevette
Aston Martin Lagonda
DeLorean DMC
Toyota Van´84
Ford Taurus
Plymouth Prowler
Cadillac Escalade
Chrysler PT Cruiser
Chevrolet Avalanche,
docela rád bych viděl jejich automobilový sen...

XxX
13. března • 14:24

Pavel, Vy ste chuj.....ano Amerika je respektovana aj s jeji krizi....a co picassove obrazy...plebs ne???

Jamie
15. ledna • 0:38

To si děláte prdel, ne? Kdo ty auto vybíral, kdo to jako posuzoval? Dobře, jsou tam auta která se tvarově nepovedly, ale třeba takovej Aston Martin Lagonda (ten se mi líbí upe moc), Hummer H2, Enzo, BMW 7, Crysler PT Cruiser, Cadillac Escalade, Chevrolet SSR nebo Roomster..co se na tom jako někomu nelíbí? A to sem vypsal jen pár, většina aut je upe luxusní..ABSOLUTNĚ TOMU NEROZUMÍTE..

CapitanSergantez
16. dubna • 21:49

To nemyslis vazne ze ty auta co si jmenoval se ti libej. Vzdyt PT cruisery si plrizuji jen kadernici, MILFky a majitelé GAYklubu. H2 je Nejvetsi kýč automobilismu. Proc? Tvari jako Hummer přitom je to spis Grand Cherokee. Hraje si na to co neni, za to má u mě minus. Parodie na Humvee, nic víc. A Roomster? To snad nemyslis vazne. Ruku na srdce.. tobe se to auto jako fakt líbi? Se prober vole.
...jednou pro vždy Škoda Roomster = designersky omyl.

Kubito
15. ledna • 0:45

jo tfuj teda..magoři jedňi :-D

fracek
3. prosince • 4:12

tak teda nevim, lambo LM002 mi pride kruty, vubec ne hnusny...
navic to fakt neni SUV, nebo neznam SUV co maj uzaverky diferencialu
tohle je off road jaxvine, zadny podradny SUVjinak delorean a aston martin lagonda se me tenkrat fakt libili, libej se mi i tedad skoda roomster-tohle auto doplaci stejne jako vsechny skodovky na dodatecne odporne kompromisni zasahy do puvodniho designu, coz je fakt Skoda
puvodni koncept byl fakt peknej
http://imgs.idnes.cz/ak_aktual/A040102_SAM_800SKODAROOMSTER01_N.JPG

zdenek.hry
27. listopadu • 14:06

UŽ MĚ TY TUNINGY FAKT SER... JSOU TAK ODPORNÝ A TRAPNÝ ŽE SE MI Z TOHO CHCE BLE..
TAK TOHLE (AUTO) SI BUDOU KUPOVAT SNAD JEN NAMACHROVANÝ UBOŽÁCI.

jarek V740
26. listopadu • 20:54

Ti amíc mají velmi divný vkus. Ano je tam spousta aut, co vypadají jak z jiného světa, ale polovina z nich nemá s ošklivostí nic společného. Jsou jiná, to ano, ale proč třeba Volvo 240 se v americe prodávalo v tak obrovských množstvích 20 let? Protože bylo ošklivé? To asi těžko.

houzar
26. listopadu • 17:26

lidé co toto posuzovali jsou amatéři na kvadrát.Posuzovat výrobek po 40-ti letech bez dalších ukazatelů to už není amatérimus to je nefalšovaná PITOMOST

tusedim
26. listopadu • 16:28

jedine skarede auta v tom rebricku su tam tie ich - americke. a potom este korea.

Jamie
15. ledna • 0:54

Ameriky jsou nejvíc luxusní auta, takže klídek :-)

tatrman
26. listopadu • 15:31

tato anketa vypoveda len o jednom. - ludia z businessweek nemaju vobec ziaden vkus a este menej prehladu o historii dizajnu.

Jamie
15. ledna • 0:47

Souhlasím :-)

dedy
25. listopadu • 23:24

Nevím jak je možné ža do 50 nejošlkivějších aut zařadilu Citroen BX. Tvarově bylo nadčasové, má aerodinamický profil a ve své době to bylo špičkové, velice prodávané a tedy velice rozšířené auto. Jeho vznik byl okolo r.1985 a na tu dobu to bylo něco. Nízká spotřeba (5 l. nyfty, posilivače řízení, brzd, hydraulicko pneumatické pérování, elektrícká okna centrální zamykání dva druhy výsuvu velkého střešního okna. Vídáme ho jezdit ještě dnes.
Řekl bych, že se hodně sekly.

CapitanSergantez
16. dubna • 22:03

BX stejne jako XM a dalsi starší modely od Citroënu jsou extremne divny auta. Vypadaj jak motorovy cluny s kolama. Jenze jde o to, ze Citroëny měli být divný, zvláštní. V nich bylo prave to zvlastni kouzlo a lidé si je diky tomu oblíbili. Bohuzel tento zvláštní styl u Citroenu zkoncil.. Modely tipu Xsara picasso, C3.. to uplne zabily.

dasik
26. listopadu • 11:50

jojo svýho času to byl docela slušnej kočár a design od Bertoneho (mimochodem spousta designových prvků z BX je shodných s Favoritem)

sendador
26. listopadu • 8:11

Ciste z designoveho hlediska tam zarazeni BX taky nechapu, ale jinak je to otresny auto.

votomtoje
24. listopadu • 13:10

Tak jsem přestal brát aspoň trochu vážně ... :-D

Marty
25. listopadu • 9:55

Tak, nebo Hummer, Prowler či Lagondu, tyhle auta tam nepatří protože rozhodně ošlivá nejsou, spíš vyjimečná a zajímavá.

mtb_
24. listopadu • 12:20

A kde je citroen C15
To auto je hrôza samo o sebe a ešte je škaredé zvútra a aj zvonka a u užívateľov vyvoláva pocity úzkosti a strachu.

FreedFromFreedom
24. listopadu • 0:42

To mi tady chybí... Když už se ti lidé pustili do aut, jako DeLorean, New Beatle, PT Cruiser... Proč to radši nepojmenovali 50 aut, na které kdy bylo největší množství odlišných názorů. To by mi tam sedlo víc.

macik
23. listopadu • 23:51

mě se taky new beetle lííbí, ne je nejkrásnější abych to upřesnil ...a to nejsem žena :D

MAREK
23. listopadu • 22:14

Amici nemaju ziaden vkus.
Je tam vela veco tam patri, npr, Roomster, alebo tie korejske skvosty. BX bol pre mna vzdy nadcasovy design, s cistymi liniami a jednoduchou krasou. Este aj dnes, ked sa nho pozrie clovek z bolu predstavuje absolutnu designersku cistoru.

Milan
23. listopadu • 20:31

Škoda roomster :-D naprosto souhlasím. Jak říkal můj táta i děda Škoda = škoda peněz

lubos
23. listopadu • 15:42

Nejkrasnejsi auta stejne robi znacka ASTON MARTIN...co model to skvost

petr
23. listopadu • 14:40

vesměs dobrý výběr ošklivých aut. Nerozumím akorát Enzu. Jinak přidal bych Ford Scorpio a Alfu Romeo SZ, která je patrně jedinným ošklivým vozem této značky. Zato ale pořádně ošklivým...

lubos
23. listopadu • 15:19

Ale uvnitr je ta alfa celkom pekna

siwi
23. listopadu • 13:20

ty dva modely od AMC (Gremlin a Pacer). Asi proto, že opravdu vypadaly jinak. Ten Pacer mám dokonce ve své sbírce modýlků:-)

tic.file
23. listopadu • 9:25

U dost modelů nemohu s autorama magazínu absolutně souhlasit...
Kde je například Smart ???!Vše je otázka vkusu danné osoby...

Carlos
23. listopadu • 6:38

no Enzo a Hummer H2 mi neprijdou hnusny a LM002 neni pokus Lamba o SUV, ale pokus vyhrat v soutezi o vuz pro americkou armadu a jelikoz to vyhral Hummer, tak to zacli normalne prodavat, aby z toho meli aspon nejaky prachy...;-)

ABCDEFG
23. listopadu • 0:12

ti americki zabrzdenci asi este nikdy nevideli vozy LANCIA . Vsetky su hnusne. Dogrcat sa z nich. Dalsie hnusy su vsetky SSANG-YONG. a este FORD-Ka, FORD-scorpio2....najkrajsie su BMW-Z3 alebo BMW-Z8.a strasne nieco je zadok skoda-superb. taky ZOBRACKY dizajn dat na auto za milion korun. aj na daciu by som sa hambil dat take nieco.

meldoch
22. listopadu • 23:36

první káčko od fordu je taky pěkný blivajz

mclown
22. listopadu • 22:17

fakt sami hnus :D
Jedine co by som z tade dal prec je BMW7, mozno Rav4 a enzo ...

andreapipo
22. listopadu • 21:32

Krása a ošklivost je záležitost čistě individuální - někdo rád holky a někdo zase vdolky. Pánům z uvedeného časopisu se nelíbí tyto auta, mě zase jiné, v některých se shodnem, jiná, např. Fiat Multipla, Brouk, Toyota RAW4, Renault Twingo, Volvo a další, považuji za když ne krásná, tak zcela jistě za hezká, či zajímavá a některá z nich rozhodně za avangardní, např. Multiplu a Toyotu RAW4.

CapitanSergantez
16. dubna • 22:22

:D To ne hele, multipla je otřesný auto.. To uz snad radši Roomstera, a to uz je co rict.. Multipla, Roomster, Ssang yong, Prius... Vrchol nevkusu. No asi mas pravdu co člověk to názor..

Tycoon
22. listopadu • 21:15

Peugeot 406, Citroen Xantia, Ford Mondeo III, Audi A6 III, Audi A4 II,III, Audi A8 I,II, Saab 9-3 II, Mazda 6, Honda Accord, Honda Civic poslední generace, Mitsubishi Galant předchozích generací, Nissan Primera II před faceliftem. ;-)

Tycoon
22. listopadu • 21:16

Nějak se to nevešlo do nadpisu - seznam aut, které se mi nejvíce líbily.

Andy
23. listopadu • 23:14

A tady se shodneme...jeste pridam Porsche 911, Megane 2 RS, VW Scirocco a Astony...

Fuzo
22. listopadu • 19:58

tot mě přesvědčilo že ti pánové nemají podivné vnímání krásy :-D

Ludek_II
22. listopadu • 17:41

Ford Ka a Volha ???:-O

PetrP7
22. listopadu • 17:18

:-O:-O:-O

75%
22. listopadu • 16:55

To snad psal v hospodě u PIVA ne? minimálně čtvrtina jsou hezke auta. Roomter a H2,? co je na nich škarede?

CapitanSergantez
16. dubna • 22:31

Co je na nich skarede? H2 je Nejvetsi kýč automobilismu. Proc? Tvari jako Hummer přitom je to spis Grand Cherokee. Hraje si na to co neni. Parodie na Humvee, nic víc. A Roomster? To snad nemyslis vazne. Ruku na srdce.. tobe se to auto jako fakt líbi? Se prober vole.
...jednou pro vždy Škoda Roomster = designersky omyl.

Rhinox
23. listopadu • 14:10

Sundej ty svarecsky bryle, a zjistis sam...

SkimO
22. listopadu • 16:14

vy podelany p*** jk muzete odsuzovat enzo nebo mustanga II...tohle si strcte nekam...kdo ty auta vybiral...naky podelany tepli asiati??...fakt magorstvo 1.tridy

gurmán
22. listopadu • 14:35

Hodně hnusné auto je Logan, přední maska je odporná, zpracování uvnitř vozu je podprůměrné, ale pro nějakého dědka který přejde ze 105 je to luxus.

Earl
22. listopadu • 13:01

Twingo a Roomster jsou jediná auta, která si ten titul plně zaslouží.

Diamant
22. listopadu • 12:43

A kde je Ssangyong Keyron? Alebo mnoho iných kórejcov a číňanov? Alebo Ford Mondeo z 90. rokov?

Ivoš
22. listopadu • 11:04

Nevím, ale začínám si myslet že amerika je jiný světm který nechápu a asi nikdy nepochopím.Ják můžou na tento seznam zařadit ENZO od Pininfariniho, nad tím zůstavá rozum stát. Asi mají zamlžený brejle.

Radek Ondrášík
22. listopadu • 11:08

kdyz neco udela Pininfarina, tak se mi to musi libit? Slavne studio Bertone navrhlo Favorit a presto je to hnusne auto... takze se smir s tim ty brejlovce, ze liid maji ruzny vkus. a nekomu se enzo muze libit a nekomu ne.

Marty
22. listopadu • 12:39

Jo a kdy ten Favorit navrhly a kdy se začal vyrábět ? To je nějakých 15 let rozdíl :-/

Radek Ondrášík
22. listopadu • 13:11

A co jako? proste smirte se s tim, ze se nekomu Enzo hnusi.

Momo
23. listopadu • 15:58

Favorit bol navrhnuty Bertone, ale zmeneny Skodovkou, pretoze by to nedokazali vyrobit v RVHP :-D

Pepin
22. listopadu • 10:23

Spousta jiných krásných aut se ale do výběru dostala nevinně.

JanQ
22. listopadu • 9:58

a pak ze je renault thalia osklivy auto:)B-]

Marty
22. listopadu • 12:36

Thali I rozhodně. Stejně jako Fabia sedan. U II. je to lepší, ale takz žádný zázrak. Ale aspoň se mi z toho nechce blinkat ;-)

JanQ
23. listopadu • 10:02

to je sice mozny nicmene roomster je v osklivosti podle zebricku daleko pred "osklivou" thalii:)

Vašek
22. listopadu • 8:25

... Vlastním Chryslera PT Cruiesera a opravdu nemohu říct, že by byl hnusný!, dokonale ladí vnitřek s vnějškem, A něco takového se na silnici moc nevidí...

Marty
22. listopadu • 12:34

Bodejť bys na něj nadával, když si byl takový d...., žes ho koupil. A jestli si myslíš, že na tvoje auto lidi koukáj ze zalíbení, zájmu a závisti, tak věř tomu, že prostě chtěj vidět kterej mamlas se v tom nestydí jezdit :-P

Marty
25. listopadu • 9:51

jste fakt ubozí.
Pt Cruiser je jedno z nejhezčích, nejdéle vyráběných a nejvíce prodávaných retro aut. A tady v čr jich jezdí poměrně hodně....

Radek Ondrášík
22. listopadu • 12:39

10/10

Radek Ondrášík
22. listopadu • 8:58

ano ladi, hnus zvenku i zevnitr B-]

Michal
22. listopadu • 9:14

PT Cruiser opravdu není hezké auto. Uvnitř je ještě hnusnější!

danny
22. listopadu • 9:41

vy ste hovada,pt c. je nadherny auto,takove jen tak nekde nepotkate-proste styl na silnici

Jamie
15. ledna • 0:56

přesně tak, pt cruiser je prostě auto, které se mezi ostatníma vyjímá..člověk se za ním otočí, ne jak octávka nebo něco takového..to auto je prostě svým stylem jiný..můj názor je, že se jim hodně povedlo :-)

Radek Ondrášík
22. listopadu • 10:54

ano, neco takoveho pravda jen tak potkat nejde

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rhinox
23. listopadu • 14:08

A bohu diky, ze to tak je. Mam dost, kdyz vidim tuto zrudu jednou za rok...

Levi
22. listopadu • 6:59

Delorean je krásný auto stejně tak Enzo to moh vybrat jedině blb. A co takhle Peel P50 (teda jestli se dá počítat jako auto) nebo nissan sunny to sou hnusy.

lubos
23. listopadu • 15:08

Peel P50 - malem sem se pochcal vole, to je snad zepredu i zezadu uz nabourany , http://peelp50.irs-info.com/My%20Web%20Sites/index.html

Marty
22. listopadu • 12:32

Naprostý souhlas

Locika
22. listopadu • 6:03

Fiat Multipla, to je hybrid.

Marty
22. listopadu • 12:31

To je hnus velebnosti. Jediné plus (pro někoho) jsou 3 místa vpředu. Pro někoho. :-|

Tomáš
22. listopadu • 3:00

Myslím že ti hodnotící "odborníci" se někde určitě trefili ale většinou jsou vedle jak ta jedle. Probůh proč Chevrolet El Camino , SSR ,FERRARI ENZO ,DeLorean no i ten Romster si to nezasloužil zase z druhé strany WARTBURG 353 ,Citroen Ami a ty některý mini auta ale tam tehdá asi šlo spíš o technologii /elektropohon/ než o vzhled .

reggie
21. listopadu • 23:47

ty lidi ktery ty auta vybirali jsou idioti a nemaji vubec smysl pro krasu natoz smyls pro auta,jak tam muze dat nekdo enzo??a je tam dost aut ktery si to vubec nezaslouzi,myslim ze existujou jiny auta ktery bych tam napsal.

kosmik
22. listopadu • 1:22

wow,fakt perfektní článek.Demence vede.Deloren a škaredé auto?!Je jednoduché,dveře kopírují 300 stovku mercedes ale nejošklivější?Proč vůbec někdo tyhle subjektivní názory zěřejňuje.Prostě někomu se líbí brunety,někomu blondýny ale taky to nikdo nemá potřebu zvěřejňovat a říkat co je lepší protože je to úplná hovadina.Enzo?Krasavec to není ale nejhnusnější?Že MC12 je taky hnus?A co takhle funkčnost.Ne to nikomu nic neříká a lidi hrozně rádi kritizují to na co samy nemaj:-D

Radek Ondrášík
22. listopadu • 10:54

kritizuji mozna nepravem, ale alespon nenapisou "lidi samy nemaj" zkuste dopilovat cestinu a pak prijde znovu

Mare
21. listopadu • 22:15

Na DeLorean mi nešahejte... To byl geniální počin ve svojí době. A ještě pořád se mi líbí. B-]

Marty
22. listopadu • 12:30

Back to the future ;-)

Alex
21. listopadu • 20:07

ze všech škodovek taková Fabia 2 tam měla bejt protože to je hrůza auto taková krabička na kolech:-P

Honza
22. listopadu • 9:09

To že se Vám nelíbí nic nemezná, podle TopGearu je to velice ceněné vozidlo mezi homosexuály v Anglii :-D LOL , už vím proč v něm nejezdit.

roomstein
24. listopadu • 21:33

A dle 5th gear tento hybrid tvořili dokonce dva designéři (kteří se ale nikdy nepotkali).

vk
21. listopadu • 19:55

Toyotu RAV4 jsem kdysi považoval za nejkrásnější auto tehdejší současnosti... a najednou se člověk dozví, že to je jedno z nejošklivějších aut všech dob :-(

iuos
21. listopadu • 19:37

naopak jsou to (většinou) krásný a zajímavý autaa navíc kombinace osobáku a pickupa je super B-]

dsafsdfsdaf
21. listopadu • 19:40

taky nevidim nic špatn=yho na osobáku-pickapu, ale jsou rozhodně hezčí kusy než co je tady...

marconi
22. listopadu • 17:58

Dacia Logan?

dsafsdfsdaf
21. listopadu • 19:37

ˇFotky jsou ale zavádějící, já mám zkušenost, že na fotkách se mi často něco nelíbí a ve skutečnosti naopak jo. Třeba Roomster není ve skutečnosti tak špatnej.
No ale ten ssankyong je opravdu to nejhnusnější co tady vidím, v těsným závěsu Aztek, fakt fakt vrchnol škaredosti :-)

Pan Kája
21. listopadu • 19:27

Tedy, když jsem se dočetl, že Roomster je mezi 50ti nejošklivějšími auty za 50let, tak mě to upřímně dost překvapilo. Ne, že by byl Roomster kdovíjak pohledný, to ani ne, ale jestli se za 50let neobjevilo alespoň 50 ošklivějších aut, to bych se divil.
No a stačí kouknout na zástupce v top50 a je mi jasné, že tohle nebude zase tak horké...a když vidím, mno, tak přinejmenším třetinu jmenovaných aut, myslím, že je to pro roomstera vcelku lichotivý výsledek.:-)

krtko
21. listopadu • 19:19

Najvacsi omyl v tomto zozname je rozhodne Enzo a potom to BMW. Rad by som videl hlasovanie ludi a nie nejake zavery pochybnych redaktorov.

cobol
21. listopadu • 18:38

ja som mal pocit ze cely tento clanok bol iba reklama na biznisvik :-D

kubajc
21. listopadu • 18:34

HODILO BY JIM TO ŽEBŘÍČEK 70 NEJODPORNĚJŠÍCH AUT POSLEDNÍCH 50 LET

Honza
21. listopadu • 18:11

Nejošklivější a přesto často sběraletsky cennéZajímavý že Camino , Lagonda, Bricklin, DeLorean jsou ceněné a drahé veterány

Radek Ondrášík
21. listopadu • 18:37

To se ale nemusi vylucovat. Obecne tlusta, uhrovita, umastena, upocena, plesata baba s nejako kvasinkovou infekci taky bude patrit mezi skarede, ale najdou se takovi, kteri z nich budou odvareni a jinou nebudou chtit. Holt vkus nema zadne meze.

Honza
22. listopadu • 9:07

Ne takhle to nevidím.Řekl bych, že někdo do té anti hitparády semlel tvz outsidery. Jsou to auta která jsou třeba ošlivá, ale hlavně neúspěšná. Jsou to auta která měla obecně problémy, kvalita karoserie, závady, krach firmy, špatné přijetí veřejností(nehodili se lidem) .Některá vzhledově zadají do své doby a nejde říci, že jejich mínus byl vzhled. Většina modelek tak jak je vidíme na fotkách z 60 70 let by dneska se asi taky nechytla až na Twigi (45kg věšák na hadry , ideál každého 4%ního návrháře)

Radek Ondrášík
22. listopadu • 11:28

v prvni rade je treba mit na pameti, ze je to zebricek par lidi. proste jako byste si vy doma udelali zebricek 50ti aut a nekdo ho otiskl. neni to prece nejaky zakon o otm, co se nam ma a nema libit. Proste par lidi povazuje techto 50 aut za nejosklicejsi. ja bych mel asi jiny vyber...

kuk
21. listopadu • 17:27

ja bych rek ... ze vsechny uvedana auta az na par vyjimek jsou naprosto odlisna od beznych polokulatych krabic ktere pravidelne vidm vsude po evrope a pokud se clovek poradne nekoukne co je to za znacku , tak konkretne v evrope se muze te jen dohadovat kdo to auto vlastne vyrobil ... zkratka uvedena auta jsou jina ale nejsou oskliva a povetsina kusu je v soukromich sbirkach kde maji sve jedinecne a neocenitelne misto ale ne z duvodu osklivosti ale jedinecnosti ---

Tycoon
21. listopadu • 16:12

Mercedes A, Ford Scorpio II, Citroen Xsara Piccaso, Citroen Xsara po faceliftu, Ford Ka, Renault VelSatis, Renault Avantime, Nissan Micra, Škoda Fabia II, Opel Meriva, Smart, Lancia Kappa poslední generace, Daewoo Matiz, Daewoo Nubira, Toyota Yaris, Mazda 121 sedan, Nissan Primera poslední generace, Nissan Note ... to je plejáda dalších aut, které se mi hnusí :-D

janseb
25. listopadu • 18:25

Zajímavé, zrovna z těchle aut se mi jich spousta líbí (Scorpio, Note, VelSatis a Avantime, Micra, Note, Smart), a některá jsou docela ceněna i designery (třeba Ford Ka).
Vzhledem k tomu, že jste neuvedl Passat, asi se vám líbí - pak mi tam zas nezapadá ta Kappa, je to podobně nudné a fádní vozidlo, jako Passat ...
:-P

pp
22. listopadu • 7:14

renault fuego

Tycoon
22. listopadu • 20:56

Abych řekl pravdu, tak toto auto vůbec neznám.

Andy
21. listopadu • 17:31

Renault Avantime je jedno z nejkrasnejsich aut vsech dob. To plati i o nekterych dalsich autech s Vaseho seznamu: Xsara Picasso, Ka, Vel Satis jsou auta podle kterych se vyucuje design. BTW. Pokud Vam pripada Avantime osklivy, pravdepodobne jste ho ani nevidel nazivo nebo v nem nejel...

Tycoon
22. listopadu • 21:01

Když je to nejkrásnější auto všech dob, proč Renault musel ukončit výrobu už po dvou letech ?
Avantime je prostě hnus - dvoudveřové MPV prostě nemohu akceptovat. Ano, nejel jsem v něm, stejně jako dalších 99,99% naší populace. :-D
Ano, designéři můžou na Vel Satisu vyučovat design, problém je v tom, že většině lidí se nelíbí a taková auta jsou předem předurčena k neúspěchu. Nedávno byla v tichosti ukončena jeho výroba.
Co se týče Picassa nebo Ka, to jsou auta určená pro ženy, takže i přes mě odporný design měly tyto auto obchodní úspěch.

Andy
23. listopadu • 14:17

Protoze to nemelo byt masove auto( za tuto cenu, s timto designem a kontroverzi by se jim ani nikdy nestalo:-))
Pravym duvodem je vsak ekonomicnost vyroby. Avantime je de facto Matra, vyrabel se v jeji tovarne a byl z velke casti navrzen jejimi inzenyry. Pote co byla ukoncena vyroba Espacu III a nahradnich dilu v zavode Matry v Romorantinu, jedinym vozem ve vyrobnim programu teto znacky. A udrzovat tovarnu v provozu jen kvuli vyrobe 8200 kusu Avantimu si nemuze dovolit ani takova automobilka jako Renault.
Pokud se podivate na Avantime, zjistite ze jeho odkaz vidime kazdy den na silnicich(zad-Megane II, profil-Espace, interier- Laguna/Espace atd.) Spise nez klasicky produkcni vuz to byla studie uvedena do provozu-jakysi darek fanouskum a sberatelum.
Pokud se do Avantimu posadite, zjistite ze mate zcela jiny pocit nez v ostatnich vozech. Pokud jedu v mem druhem aute pouzivanem pro praci a bezne jezdeni, nevzbuzuje to ve me zadne pocity, proste je to doprava z A do B(i pres to ze ma zadni nahon). Sednu si do Avantimu a razem mam pocit ze sedim v obyvaku nebo v klubu- luxusni materialy, ticho, design...ano, materialy a zpracovani vam nabidne i napriklad nemecka trojka ale ten pocit v Renaultu je trochu jiny. Takze jakmile je slunecno, stahnout strechu, okna i s ramem a jet se projet na okresky. V klidu, zadne vytaceni, proste pohodova jizda. Neco jako kabrolety od Volva a Saabu. A to je cela filosofie Avantimu.
Ne ze by se Vel Satis nelibil, ale kolik lidi ma odvahu si ho koupit?. Proti predsudkum( kvalita a reprezentativnost je pouze v Nemecku a u Lexusu) se tezko bojuje...
Nejak jsem se rozepsal, pardon:-)

LOL
21. listopadu • 18:54

Xsara Picasso se mi ekluje též. Velsatis, to je zase odporný mastodont. Nicméně chápu že máš prostě jen jiný vkus. ;-)

Radek Ondrášík
21. listopadu • 18:11

No to se nestacim divit. Proc mu nutite svuj vkus? On se vyjadril co se mu nelibi a jeho pohled na krasu ma stejnou vahu jako ten vas. Takze se mu ta auta nelibi a neni treba kohokoli za vkus napadat, byt je opacny, nez ten vas. Taky s jeho seznamem ne uplne souhlasim, ale respektuji to. Ale chapu, ze dokazat prijmout cizi nazor a pohled, kdyz je treba uplne opacny je pomerne slozite a dokaze to jen malo kdo. No vy urcite ne.

Andy
21. listopadu • 19:08

Muj vkus jsem mu nenutil...
Jen jsem chtel zduraznit ze napriklad Avantime je auto, ktere se stane sberatelskym kouskem(pocet vyrobenych kusu, technologie, o kolik predbehlo svou dobu) a jeho design je povazovan za nejlepsi priklad designu prelomu tisicileti. To same plati pro Ka (az na tu cast se sberatelstvim).
S casti jeho seznamu naopak souhlasim, z soucasne Micry, Primery a Scorpia 2 mi vstavaji vlasy hruzou.
Jenze je ucelem nekterych vozu rozvirit stojate vody a dat zaklad nejakym zmenam. Avantime mel byt kategorii sam pro sebe a zaroven protivahou M-B E, Audi A6 a BMW 5. Umite si predstavit, ze nemecke automobilky prijdou s necim tak originalnim? Design aut je posledni dobou sled tech samych prvky v podobnem provedeni( Suzuki Swift vs. Skoda Fabia 2) a proto je treba ocenit snahu se odlisit. Pokud se to podari tak dokonale, ze vznikly vuz je vseobecne povazovan za jeden z nejuzasnejsich vozu vsech dob, je to jen dobre.
Ano, jsem vlastnikem tohoto Renaultu a proto je muj nazor ponekud zkresleny, ale jit proti proudu Mercedesu a BMW s takovym stylem jako Avantime nedokaze nikdo jiny.
Jestli jsem vas svym prispevkem urazil, omlouvam se.

homer
24. listopadu • 15:51

Už jsi dostříkal ty protiváho? Koupil sis neuvěřitelnej křáp a protože je absolutně neprodejnej snažíš se ho posunout mezi prémiovky se sběratelskou hodnotou - vidim ti až do krku. Jen se s tím keplem trap sám a až ti dojde trpělivost tak ho dotlač do sběrnýho dvora:-P

Phoenix
23. listopadu • 11:31

Jednou z mnoha příčin neúspěchu Avantime bylo to, že oproti představené studii do něj v sérii naroubovali interiér z tehdy již poněkud obstarožního Espace... Takže venku huj, uvnitř fuj... Vnější Hi-tec nekorespondoval už v podstatě old-school vnitřkem... Když občas Avantima dnes potkám na silnici, vidím na něm věci, které se mi nelíbí, ale v době uvedení mi přišel moc pěkný... Je prostě vidět, že design jako takový se hodně posunuje...

Radek Ondrášík
21. listopadu • 19:32

Uprimne receno ja jsem velky fanda Renaultu, ale Avantime se mi nelibi. Neni pro mne odporny, to je treba Multipla, ale je pro mne skarede auto, to same treba Vel Satis. Ten smer se mi nelibil. ale chapu, ze se to nekomu libilo a libi.ty nemecke automobilky co jmenujete jsou o tom, ze ony nepotrebuji zadnou designerskou revoluci, ta auta se prodavaji tak, jak jsou, jsou to pomerne konzervativni auta a takova zustanou. Ono ulitlou S-klasse si asi reditel velke firmy nekoupi.Takze ano, originalita je zajimava, ale je u ni treba chapat emoce, proto se tato auta delaji. A emoce mohou byt jak kladne, tak zaporne. a ani jedna emoce neni lepsi ci horsi, nebo spravna a spatna.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Andy
21. listopadu • 22:53

S temi nemeckymi automobilkami mate samozrejme pravdu, jen me mrzi, ze dnes uz nikdo nenabizi i za cenu nevracenych nakladu nejakou emocionalni protivahu premiove trojce(Panameru, Quattroporte, S-type a podobne nepocitam).
Vel Satis a podobna auta maji uz od navrharskeho prkna dano, ze je budou lide milovat nebo nenavidet. Zadny indiferentni pocit jako treba u Audi A6 3.0TDI (RS6 je naopak vuz, ktery me neskutecne fascinuje).
Avantime me stal mnoho odrikani, ale pokazde kdyz zastavim na parkovisti treba vedle Murcielaga a lide si foti meho Renaulta, ptaji se na cenu, chteji si sednout dovnitr a o Lambo ani nezavadi, vim ze jsem se rozhodl spravne. Kdo videl Clarksona a jeho zaujeti, tak vi o cem pisi:-)
Nejsem reditel abych "musel" jezdit v konformni limuzine, pokud bych jim byl, samozrejme by mi nac jineho "nezbylo":-D

hunter
22. listopadu • 18:46

Vybral sis dobře, taky bych si chtěl jednou koupit Avantima, modrýho s bílým vrškem.
Petr Novotný má údajně dva, tak mi třeba jednoho z nich prodá :)
Avantime je pro menšinu lidí. Pro ty, kteří vědí co chtějí, ostatními byl nepochopen.

Tycoon
22. listopadu • 21:06

Co mám chápat na dvoudveřovém MPV ?

hunter
22. listopadu • 23:31

A odkdy je to MPV? Co když je to třeba SUV nebo LAV nebo prostě vysoký kupé, dvoudveřovej kombík nebo obří hatchback?
Avantime není pro lidi, kteří dělí věci do škatulek, píšou si seznamy pro a proti a mají na stole tužky srovnané podle velikosti. Už jeho název to napovídá.

Tycoon
23. listopadu • 10:46

SUV to není, protože nemá vyšší světlou výšku ani pohon 4x4. Kupé z principu nemůže být vysoké. Kombík mívá prodlouženou karoserii. Takže nejbližším příbuzným Avantime je MPV.
Nemám tužky rozdělené podle velikosti, ale nikdy bych nedla tužku do stejného šuplíku, jako vidličky a nože :-D

Andy
23. listopadu • 13:58

Takze Tiguan 4x2 vlastne take neni SUV, Astra Caravan je take kratsi nez Astra Sedan atd:-)
Chapu vasi myslenku, ale proc nektere vozy stojici na pomezi anebo mimo za kazdou cenu cpat do zavedenych kategorii?

Radek Ondrášík
22. listopadu • 19:45

takze takove to auto pro jakoze "lepsi lidi" :)

tony29
21. listopadu • 17:16

s čím to teda jezdíš ty? s favoritem? takové picasso je nádherné! tvoje plejáda aut napovídá na nějaký psychický problém!!!!

Tycoon
22. listopadu • 20:52

Já nemám žádné auto. Jezdím občas Felicií, ale ne kvůli designu, ale abych se dostal z místa A na místo B. :-D

Andy
21. listopadu • 17:34

Nejspise s Golfem 4, protoze to je prece nejuzasnejsi auto vsech dob. Ten TDI mu na krase jen pridava...
Podle toho seznamu to vypada na deprivovaneho koncernistu a.k.a. Das Auto by byl nejlepsi i kdyby vyrabel auta z papiru:-P

Tycoon
22. listopadu • 20:55

Je tam Škoda Fabia II a úplně jsem zapomněl na Škodu Fabii Sedan. Co se týče "koncernu", tak u Audi se mi nelíbí Audi TT a Audi Q7. U Volkswagenu se mi hnusí New Beetle, ale ten jsem neuváděl, protože je uveden v článku. U Seatu mě nic nenapadá, možná dvoudveřová Cordoba první generace, ale tu jsem v reálu nikdy neviděl, jen na obrázku.

Andy
22. listopadu • 21:30

Tak na tomhle seznamu se shodneme:-)
Ja bych jeste pridal Passat posledni generace s obrovskymi previsy a kompletni aktualni vyrobni program Skody.
Jinak nejkrasnejsi koncernove auto je podle meho Murcielago v oranzove barve;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tycoon
23. listopadu • 10:48

Passat poslední generace je takový nemastný, neslaný, přesně jak si to přejí jeho zákazníci. Nedá se označit za krásný ani hnusný.
Se škodvkou máte pravdu, posledním relativně hezkým autem je Octavia II před faceliftem.

hnusil
21. listopadu • 16:00

Autori clanku zrejme nevideli super paskvil jmenem Fabia Sedan. Nechapu, co tam dela BMW7, ktere krom zmrseneho iDrive bylo pekne auto. To same Enzo, je to ciste ucelove auto.
Naopak vitam NewBeetle a Priuse, byl pro kamarady za blazna, kdyz jsem tato auta jako totalni hnusy odsoudil, ted si asi drbou hlavu :)

Tycoon
21. listopadu • 16:14

Ano, Fabia Sedad. To je stejný případ jako Roomster, kdy se spojily dvě části auta, které na sebe nepasují

vlek
22. listopadu • 11:18

Fabia sedan a Roomster jsou vrcholem hnusu, navíc se Škodovka snaží ten hnusný roomsterovský kukuč aplikovat i na ostatní auta, takže si tím spíš, podle mého názoru, hodně uškodí. Příkladem je nový Superb, u něhož roomsterovská lišta nad chladičem působí ohyzdně, ale to je můj pocit, někomu se to může třeba i líbit.

vec.
30. května • 8:18

ano ta lista tomu vazne nesedi...ale s dnesni dostupnosti materialu se da demontovat a nahradit necim jinym...:-)

LOL
21. listopadu • 17:50

Co to meleš? U sedanu je celý zadek včetně zadního skla jiný, než u ostatních verzí a rozhodně není "roubovaný", stačí se podívat, jak kufr navazuje na boční linie.Naopak - sedan je z Fabií zdaleka nejhezčí,i když ne tak praktický jako zcela nejhnusnější škodovka ever - Fabia combi (krátký hatch pokládám za takový "normální") . Sedan se dá pokazit jedině "galuskami", jinak to je naopak pěkné normální auto s kufrem, žádná pojízdná kombi-almara.Je jasné, že klasické tvary u malých aut dneska moc neletí.Jinak k žebříčku: chybí mi tam nejhnusnější auto všech dob, a to Ford Ka. Jinak bych odtamtud rozhodně vyhodil Delorean a pak tu Multiplu a i ten roomster, i když je to poněkud "divné" auto, tak to přepůlení má jistý smysl. Fakt že multipla vypadá "jinak" nemá přímý vztah k tomu, že z hlediska designu (design: forma následuje a dotváří účel) se jedná o vynikající počin. Kdybych si už musel koupit Taloše, tak bych šel rozhodně do tohoto starého modelu Multiply...

F12
22. listopadu • 9:14

Sedany mam rád, ale Fabia sedan je hnus. Ty světla tam a prostě to naroubouváný je..a i kdyby ne...tak ty světla to posíraj.

roomstein
23. listopadu • 22:35

Přesně, ty světla vzadu, to je jako napůl stažené kalhoty..

Lool
21. listopadu • 23:26

Nad Fabii sedan jsem taky kroutil hlavou, kdyz jsem ji videl nazivo. Tragedie.

Jan K
21. listopadu • 15:53

Nejkrásnější auto!!!!
až bude v jiném tak malém autě tolik místa pro posádku a to parkování. Nejlepší a nejkrásnější autíčko :-P

Martin
23. listopadu • 16:51

To víš no, "odbornící" na design se projevili. Kdyby to byla alespoň věcná kritika, ale nejčastější argument je, že je něco divné takže se mi to nelíbí. Moc by mě zajímalo co je to "divné" jestli to náhodou jenom není to co neodpovídá běžným stereotypům a představám lidí, kteří vlastně vůbec neví jak hodnotit a tak se drží dogmatů.
Stačí se ale podívat jaké si lidi staví domy a co považují za ošlklivé...

AnddyB
20. června • 2:19

Presne tak bych to videl. V nejakem casopisu - lhostejno jak znamy ci neznamy je - se kdosi rozhodl pobavit ctenare a podle svych moznosti zvysit prodejnost casopisu. Samozrejme, ze v jeho hodnoceni nic objektivniho neni - ani byt nemuze. Design proste objektivne zmerit nejde. Hezke je, ze to mnozi berou jako podnet k vlastnim mirne agresivnim projevum. Mne se rekneme roomster nelibi, ale tvrdit o komkoli ze je debil, protoze si ho koupi a navic z nej ma radost bych si nejak nedovolil. Mam totiz automobily obecne rad, takze vim, ze cosi dobreho je v kazdem. Tedy krom SsangYongu ! ;-))

Anonymizovaný
25. listopadu • 18:40

Chtěl jsem na toto téma diskutovat, ale lépe, než Martin bych to nenapsal.B-]

Marty
22. listopadu • 12:25

Z Twinga jsem "blil" už při zahájení prodeje a za těch cca 15 let jsem vkus tedy nezměnil. Komu se Twingo líbí, tak to říká proto, že ho vlastní/vlastnil a nechce se ztrapnit, že v tý době měl jen na takhle hnusnou plečku

Michal
13. února • 9:41

21.3.1993 stálo Twingo 311.000,- s doplňkovou výbavou radiem Twingo. To bylo levné?

Marpetka
22. listopadu • 15:39

Drahý Marty,Twingo jsem nikdy nevlastnila a ani momentálně nevlastním a přesto se mi líbí...taky se mi chce blít,ale z tebe,zajímalo by mě v čempak si jezdil,v tý době,kdy se tahle "hnusná plečka" prodávala,pokud si nevymyslíš Rollse,Jaguara,nebo Cadillac...

Jan K
22. listopadu • 7:12

Auto pro ženský? - mám rovný dva metry a 100Kg k tomu :-))

monak
22. listopadu • 11:29

Tak rozhodně je v něm víc místa než ve Felině, myslím vpředu.
Ano je to auto pro ženy, ale byli jsme s ním ve dvou v Chorvatsku a docela pohoda(vyndané zadní sedačky).
Mám na mysli nové Twingo.

Doupik
22. listopadu • 5:05

Jj, souhlasím, je to miloučké autíčko a místa je v něm více než v limuzínách za 3 miliony... jen ta bezpečnost no :-)

Tycoon
21. listopadu • 16:00

Twingo je opravdu hnus, typické auto pro ženské.

joseph
29. listopadu • 23:33

Musim souhlasit, ze je to sileny auto, ale u Renaultu se nemuzeme divit.www.autofolie-levne.cz

Radek.
21. listopadu • 17:42

To že je to nákupní taška pro ženské beru. Nádechy na kapotě jsou hnus - ale auto jako celek zas tak šílené není. Rozhodně je hezčí a praktičtější než třeba bavlněný Trabi, který v přehledu záhadně chybí...

Danushka
21. listopadu • 14:06

Rozhodně nesouhlasím se zařazením VW New Beatle to této plejády fuj vozů. Je to hezký auto a kdejaká ženská se mnou bude souhlasit. Myslím, že jde na něm krásně vidět ten vývoj od starého k novému. Tvar je originální a na silnici si ho nespletete s ničím jiným.

Honza
22. listopadu • 13:59

No líbí se i ženskejm i podle pořadu TopGear letí mezi 4% skupinou, bez ohledu jestli Vám a nějaké skupině se líbí nebo ne. Není to úspěšné auto a VW už uvažovalo o zrušení jeho výroby

Petr.zikm
23. listopadu • 7:59

S broukem jezdim dost casto a 4% rozhodne nejsem. Svezeni v nem je zazitek a podle reakci lidi urcite osklivy neni.P.s. 4% je udaj uverejneny nekdy v roce 1950 az 1960 takze dnes je to cislo uplne nekde jinde :-)

dannero
21. listopadu • 22:04

souhlasím,nový brouk vypadá hodně dobře,málo kdy se povede navázat na legendu jakou brouk byl a stále je.A k ženám nový brouk sluší ještě víc

maxim
21. listopadu • 14:27

taky se divim,mně se novej brouk libi a to sem chlap:-D

Roman
21. listopadu • 14:27

Ja nesouhlasim s nicim -soudit vzhled je nesmysl proste kazdemu se libi neco jineho pro jednoho je neco krasne pro druheho zas skarede

roomstein
21. listopadu • 15:34

To je sice pravda, ale u některých aut je na první pohled, je-li pěkné, či hnusné. Takový Rodius či Roomster, to je bezesporu ten druhý případ.

hunter
22. listopadu • 13:00

A mně se třeba Roomster líbí.
Jako koncept byl sice o dost hezčí, ale ani ten výsledek není špatnej.
Hnusný auta umí v poslední době třeba Lancia, oni tomu ale říkají "originální".

roomstein
23. listopadu • 22:31

Ale to je v pořádku, každý přece nemůže mít vytíbený vkus ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
hunter
24. listopadu • 22:47

Každý se taky neumístí v top5 ve světové designérské soutěži :)
Já ano, i když uznávám, stále je co tříbit.

Hugooo
21. listopadu • 13:54

ta je snad ještě hnusnější nž ten SsangYong Rodius :-/

koffr
21. listopadu • 13:21

minimalne polovina tehlectech aut je nadherna a mohl bych je mit v garazi najednou. B-]ale co, bussinesweek ctou stejne jen ekonomove a podobna pakaz, co nepoznaj auto od mikrovlnky B-]

Joystick
21. listopadu • 12:50

...pro DeLorean a PT Cruiser, to jsou podle mě opravdu pěkné vozy. S ostatními se dá souhlasit.PS1: Pro toho blbce nade mnou: Když nemáš co k tomu dodat, tak se zkus zdržet hlasování, namísto urážení sprostými slovy autora.PS2: Pro jednoho z diskutujících: Co se Vám nelíbí na Fabii? Proti Hroomsteru je to jako "nebe a dudy".

Adamantium
22. listopadu • 2:22

Hroomster je hnus, velebnosti, v tom se všichni shodneme. Ale fóbie je škaredá, vysoká, úzká krabice. Pokud srovnám Fabii I a II, tak ve dvojce mám subjektivně méně místa (z pohledu řidiče). Nutno podotknout, že kombi je již zdařilejší a pocit krabice u mě neevokuje (vevnitř nevím, neseděl jsem, ale bude to určitě stejné jako v krátké verzi)

roomstein
21. listopadu • 15:31

Vidím to úplně stejně. Ještě mi tam chybí Q7

blabah
21. listopadu • 11:42

To píše nějakej kokot vyjebanej!!! A Čurák je to prej taky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-D

Radek.
21. listopadu • 21:31

On ti snad někdo šáhnul na tvůj Roomster?

Marty
22. listopadu • 12:23

Skvělá reakce :-D

Doupik
21. listopadu • 11:02

Souhlasím, že Enzo je hnus, stejně jako MC12, které se tu nějak nedostalo :-)
A nejhnusnější auto ever? Možná ten Rodius :-)

fracek
3. prosince • 4:21

to je fakt vec nazoru, ja z mc12 naprosto seru, na fotkach mozna nicmoc, ale v realu proste LeMans porno klasika
a enzo, i kdyz od dob slavy f40 sem prestal povazovat ferrari za ferrari, trochu jeste ukazuje castecnou nekompromisnost alespon oproti ostatnim modelum tyhle smradlavy znacky

CJ
23. listopadu • 0:45

U mna je to Enzo, Rodius, Logan, Sandero a Thalia :)

Adam
21. listopadu • 12:52

Tak je fakt, že Enzo i MC12 jsou spíš o funkční designu, ale i tak bych si na ne ve své garáží dokázal zvyknout :-)

sargis
21. listopadu • 15:13

Mozno keby bolo Enzo vo verzii pick-up ci van, asi by si Amikov ziskalo viac:)

Radek.
21. listopadu • 21:30

Jo jo, tak nějak to bylo v Sin City: O kulervoucnosti tohoto kufrem neobdařeného vozu nemůže být pochyb, ale jak v něm odvézt mrtvolu? :-D

Jerry
21. listopadu • 13:56

Jasne nechapu co vam nelibi na enzu a MC12 to sou uplne kruty auta. A MC12 bych si klidne koupil kdyby to nebyl takovej zrout. A pánové z B. weeku by se měli zamyslet nad sebou a prece nemuzou je odsuzovat kdy kadymu se libi neco jinyho prece ;-)

Kirk
21. listopadu • 11:29

Dal bych tomu vice kategorii, je tezke srovnavat auta v case :-) Ale golobalne asi Aztek + Rodius, z ceskych aut jiste Roomster, z evropskych asi X6, to mi tam nejak chybi, to je asi nejhnusnejsi evropsky auto poslednich dvaceti let...

Jamie
15. ledna • 0:45

si děláš prdel ne? jestli říkáš roomsteru a X6 škaredý auto, tak se běž rovnou zahrabat a hodně dlouho nevylízej.....

butHa
24. listopadu • 14:28

suhlasim x6 je najvacsi FAIL od bmw, naozaj sa to paci len pleskam a blonckam s iq 48...

Jamie
15. ledna • 0:50

mluv za sebe..je to povedený BMW..

Jam
22. listopadu • 14:01

Ja jsem sice odpurce zhovadilosti typu X6, ale X6 rozhodne oskliva neni, ostatni vlastnosti jsou uz vec druha. To uz bych tam spis nez X6 videl Porsche Cayenne ;)

BHudak
21. listopadu • 11:41

jo, ta X6 je vážně hnusná B-]

Doupik
21. listopadu • 11:37

Jo, X6, to by tam taky mělo patřit.

Najkrajsi Pixel
21. listopadu • 11:33

X6 a skarede auto? ty si mal nejaky uraz hlavy?

fracek
3. prosince • 4:23

x6 je naprostej humus
uz jenom SUV je kompromisni nesmysl
tohle je jeste navic kompromisni SUV
vevnitr maly, jinak ovsem velkej tezkej srac s vysokym tezistem, nechapu vyznam vzniku tohohle paskvilu

Kirk
21. listopadu • 11:41

Ja snad ne, ale autor BMW X6 zcela nesporne :-) Neznam nic horsiho nez show orientovanou sracku s prostorem sotva 5er, jizdnimi vlastnosmi nekde na jeji polovine, zato s dvojnasobnou hmotnosti a vzhledem, ktery okouzli maximalne natvrdle blondyny u disca. Lecba ega po evropsku, nic vic, sorry.

Zelí
21. listopadu • 12:14

X6 a pseudo SUV obecně. Umím si představit opravdu, ale opravdu podstatně lepší nástavec na penis. Ty monstra jsou hrozně nepohodlné a drahé. Co takhle španělské mušky. :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
M.K.
21. listopadu • 13:44

"Hrozně nepohodlné"? Jestli mají tahle auta nějaké výhody, pak je to zejména pohodlí (a bezpečnost). Testováno na vlastní kůži s Q7.
(Pro jednoho z diskutujících: Fóbie je pro mne nepochopitelné auto. Není ani hezká, ani funkční. Poměr kvalita/cena raději nehodnotit... Ale pochopitelně každému, co jeho jest :-) )

Radek.
21. listopadu • 21:28

Těžká SUV Bezpečnost? Vzpomeň si na to až se tím dvoutunovým verglem budeš klouzat jak se sáňkama přes svodidla do propasti, gravitaci nepřečůráš ani s pětilitrem...

Radek Ondrášík
21. listopadu • 21:47

To je teda argument. Za chvili odmitneme SUV, protoze pri padu do Grand Kanonu nabere vetsi rychlost, nez Trabant...

Vita
8. ledna • 12:16

Kdybys znal fyziku ze ZŠ věděl bys, že rychlost naberou oba úplně stejnou. Nebo ty ve vzorvo s=0.5 gtˇ2 někde vidíš hmotnost? SUV jsou samozřejmě díky své hmotnosti více nebezpečné a těžkopádné.

Zelí
21. listopadu • 21:59

Já myslím, že pán to myslel trochu jinak.
Koncept pseudo SUV zhoršuje aktivní bezpečnost bez jakékoli pochybnosti. Kdo chce jezdit rychle a rychlou jízdu si ve zdraví užít, ten si SUvko nekoupí.
Naopak pasivní bezpečnost pseudo SUV např. se čtyřmi hvězdičkami je díky šílené hmotnosti pro osobu sedící uvnitř monstra v provozní kolizi výrazně lepší než u nebožáka v cliu se šesti hvězdičkama. To je fakt.

astario
22. listopadu • 0:39

pokud se nemýlím tak větší rychlost nenabere.. a pro šťouraly: skukněte crash test Fiat 500 a Audi Q7.. o téhle bezpečnosti se tu mluví.. jo co chudáci chodci? to je věc jiná..

xyz
22. listopadu • 19:14

Porad se tu tusim jedni bavi o koze a druzi o voze. SUV je "bezpecne", kdyz do neceho napali, protoze posadka je obalena spoustou zeleza. Problem je, ze pravdepodobnost, ze to neceho (treba stromu) napali nebo se nekam prekuli je vyssi, proste proto, ze fyziku (ktera u te srazky mluvi v jejich prospech) nejde ocurat ani uplatit, takze neco tezkeho a s tezistem vyse bude fajn pri srazce, ale horsi pri zmenach smeru jizdy.Az nebude Fiatu 500 a vsichni budou jezdit v SUV, tato relativni vyhoda se ztrati. Pokud je toto vyvoj spravnym smerem, tak nevim, proc na to jit takovou oklikou a neporidit si rovnou T-72. Nevim jak v Evrope, ale ve statech ma kazde SUV na stinitku vedle upozorneni na neslucitelnost predniho airbagu a sedacky pro dite, ktere je v kazdem aute, druhe upozorneni, ze auto ma sklony se pri zataceni prekulit na bok.Ad pohodli... pri postave vysky dva metry... Do Hondy Pilot se jako ridic nevejdu. Ktery z Lexusu kolegyne presne ma z hlavy nedam, ale tam se nevejdu jako spolujezdec. Trochu pomaha akorat otevrene stresni okno. Co se pohodli tyce, neni nad dodavku. :)

astario
22. listopadu • 0:46

nemýlím, je jedno jestli auto váží tunu nebo pět.. padá furt stejně rychle:)

Jamie
15. ledna • 0:53

co to je za vál?:-D:-D:-D:-D:-D

Anonymizovaný
25. listopadu • 18:36

No - asi úplně ne - kilo peří v polštáři taky padá pomaleji, než kilo železa - dáno "čelní plochou", ale u těch aut ten rozdíl bude zanedbatelný.

Radek Ondrášík
22. listopadu • 11:56

astario: to padani stejnou rychlosti plati na mesici, resp. ve vakuu. U nas atmosfere ne. Takze kladivko ti na zem spadne drive a vetsi ryhclosti, nez slepici pirko.ale nestacim se divit, jake znalosti maji nekteri lidi. potes koste.

PetrF
27. listopadu • 14:46

Vy jste ale demagog!!! Srovnávejte srovnatelné - dvě auta budou prostě padat +- stejně rychle, rozdíl v hmotnosti vzhledem k odporu vzduchu nebude až tak podstatný.

Twen
22. listopadu • 16:34

ono je taky trochu rozdíl srovnávat pád SUV a trabantu s pádem kladívka a pírka, protože pírko je velmi extrémní případ velké plochy s minimální hmotností, kdežto trabant ani SUV extrémním případem nejsou, neboť mají podobné rozložení. SUV má samozřejmě několikanásobnou hmotnost, přesto si myslím, že když necháte SUV a trabant padat z 50m výšky, budete rozdíl měřit v řádu setin, maximálně desetin sekundy,
to je podle pro někoho nacházejícího se uvnitř docela jedno. ;-)
takže ač ta X6 nabere větší rychlost, pořád bych padal radši v ní, než v trabantu (nebo klidně fábii)...
jinak bych ty znalosti lidí zase až tak neodsuzoval...

Haya1
22. listopadu • 18:26

takže mi tu chcete říct, že když pojedu 50 v 500 a také 50 v X6, bude následek pro posádku stejný...
:-|:-O

Tupo
22. listopadu • 18:34

Odporúčam si to ešte zo dvakrát prečítať, premyslieť, premyslieť a až potom napísať reakciu ...

Tupo
22. listopadu • 18:22

E = 1/2 * m * v2
=> auto s vyššou hmotnosťou má vyššiu kinetickú energiu
=> zdemoluje pri náraze auto s menšou hmotnosťou
=> ľahšie prerazí zvodidlo ako auto s menšou hmotnosťou (a šup do diery)

Twen
22. listopadu • 21:09

mno, tak vzhledem k tomu, že jsme se bavili o pádu, tak je tenhle vzorec naprosto irelevantní...
ale abych neřešil jen pád, SUV je stoprocentně bezpečnější při srážce samotné - sedíte si obklopeni masou kovů, když se srazíte s malým autem tak to ono se pořádně promáčkne... samozřejmě, když narazíte do zdi, tak o to větší ta šlupka je, ale zase - motor je (snad ve všech SUV) v předu, takže před váma je ta hlavní hmotnost, takže i do zdi bych radši naboural v kvalitním SUV, než kvalitním menším autě ;-)
a jinak - samozřejmě, možnost, že se auto převrátí je možná trochu větší, ale jak často je situace ve které se auto převrací na bok?ale na konec bych ještě chtěl říct, že to všechno neznamená že mám SUV rád ;-) nějak ho neobdivuju, naopak si myslím, že často škodí, protože potom ti velcí borci ve svých velkých autech demolujou všechno okolo, ale jim se nic nestane...

hunter
22. listopadu • 18:39

Na druhou stranu, při nárazu do pevné nedeformovatelné překážky (dům, strom, pilíř mostu) bude muset konstrukce auta s vyšší hmotností absorbovat daleko větší množství energie, než u auta s nižší hmotností.

a
22. listopadu • 3:49

aky je myslis pomer pravdepodobnosti zletenia zo skali a celnejs zrazky?

Najkrajsi Pixel
21. listopadu • 13:17

chyba je ze sa vsetci pozerate na X6 ako na uzitkove auto... blbost. je to proste svalnate auto. to ze si ho kupuju ludia aki si ho kupuju nie je chyba designu auta. rovnako nesuhlasim s nazorom ze velkym autom si nutne kazdy musi liecit ego...

arpi
23. listopadu • 13:09

...nic, než prodlužovač penisu

Petr Švancar (Švany)
21. listopadu • 13:44

Moje rec. X6 je urcite neotrele auto, vypada mozna divne, ale nikoliv nezajimave. Me se libi, nema moc konkurence.

trent
21. listopadu • 13:55

Má a je 50 let stará...už jsem to dávál do galerie
http://www.oldrussiancars.com/gaz-m-72/

Ron.Jeremy
22. listopadu • 22:09

Tak to je bomba, systém "naroubování" karosérie úplně stejný. Ale tenhle ruský alespoň opravdu může do terénu... :-)

M.K.
21. listopadu • 11:59

Řekl bych, že v dané kategorii jsou i větší obludnosti, než X6. Ale s léčbou ega jste se trefil... (Jinak za mě by tuhle anketu vyhrála asi fáblije.)

Adam
21. listopadu • 10:57

Tak tuhle práci bych taky bral, moct veřejně prezentovat své osobní názory, tady třeba na vzhled automobilů, a být za to placen. Jinak je to ale o otřepané frázi, co člověk, to názor.

Kirk
21. listopadu • 11:27

Tak tos prave definoval praci novinare, prihlas u CPressu ;-)

Václav Klaus
21. listopadu • 14:58

novináři jsou pouze částí společnosti. Jakou mám společnost, takové máme novináře, politiky, popeláře, zubaře... co dodat:-/Jinak vážím si toho, kdo se dnes rozhodne jít proti proudu a místo těch stříbrných focusů a oktávek si koupí něco takového. A když v tom pak ještě sedí pěkná holka... A hlavně ty miliony kombíků všude kam se člověk podívá, to je smutné - jsme prostě národ přemků stěhováků

kicz
22. listopadu • 15:17

Co máte proti kombíkům? Někdo je zkrátka potřebuje kvůli práci, kvůli tomu, že jezdí na dovolenou autem, kvůli tomu, že když už si koupí nový vůz, tak se nechce vztekat, že se mu do něj nic nevejde. To má být nějaké hromadné odsouzení? Dost trapné. Někdo, kdo mluví o schopnosti jít proti proudu, by měl být i tolerantní vůči potřebám ostatních. Zvláštní postoj... Hatchback nebo sedan bych si nikdy nekoupil, protože by to pro mě zkrátka vzhledem k životnímu stylu bylo nepraktické. Takže se mám posmívat všem, kteří je mají?

Ron.Jeremy
22. listopadu • 22:04

Kombík? Díky, nechci. Jednak vážně málokteré kombi je hezké (říkám jim "auta s batohem"), druhak nemám potřebu permanentně něco objemného vozit sem a tam. Velké věci mi přepravní služba či řemeslník odveze až domů, nebo si sjednám někoho s dodávkou/vlekem.
Jestli někdo potřebuje kombi na dovolenou, tak by měl snad raději zůstat doma, když si s sebou potřebuje vozit celý byt.
Zajímavým přírodním úkazem jsou třeba obyvatelé Klatovska, kteří do krajského města snad bez přívěsného vozíku zásadně nevyráží. Mám pocit, že tamní autosalóny snad dávají minimálně tažné zařízení jako standardní výbavu, a v akci i vozík.
A zcela extrémní příklad je tento řidič (dle RZ) z Rokycan, který na nábřeží v centru Plzně opakovaně (!!!) parkoval celý den s vozíkem plně naloženým hnojem. Za sychravého rána se z hnoje pěkně kouřilo...
http://img163.imageshack.us/i/hnuj1a.jpg/
http://img69.imageshack.us/i/hnuj2a.jpg/
Prostě mu to přišlo vzhledem k jeho životnímu stylu praktické. Ale posmívat se mu přece nemůžeme. ;-) B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
dr. 120L
27. listopadu • 14:57

poradíte mě jak napcat do auta 5 lidí s batohy na x dní aniž by to nebyl kombík ? .-) nepočítám rakev na střechu ... stačej pitomý lyže na víkend ve 4 a už to začíná bejt tak tak ...P.S.: mám Mondeo combi a už sem se v něm 2x celej odstěhoval (nepotřeboval sem dodávku ani nic podobného) a moje kamarády taky :-) navíc po sklopení sedaček je vněm krásná rovná plocha o rozměrech 140x 200cm cca. což se taky párkrát šiklo na rychlopřespání ....nic proti hatchbackům, liftbackům a dalším ... nicméně já (a to žiju sám, bez dětí, přítelkyně atd..) si jiný auto než kombi koupit ani nemužu .... někdy mě to popadne, ale když pak cpu do kufru třeba velkou benzinovou sekačku na trávu (odvážíme jí z chaty protože nám předchozí ukradli) nebo novou lednici tak se usmívám a vím své ....P.S.S.: mě se navíc obvykle kombíky líběj víc než různé verze aut s kufrem :-)

Robin
8. července • 19:42

ja sam mam ford mondeo a combi se mi libi a ten prostor

rest
29. listopadu • 11:50

presne tak ;-)

tata_tulen
23. listopadu • 22:46

Ja treba kombika potrebuju, protoze casto vozim rodinu se dvema malymi detmi sem a tam - a kocarek holt v hatchbacku zabere celej kufr (felicia), do sedanu jsem ho narval je stezi (starej kadett).
Nicmene je fakt, ze kombiku je i na tenhle duvod nejak privela :)

Martin
23. listopadu • 17:08

:-D:-D:-D
Vtipné, trefné...
Na druhou stranu, kombíka mám a některé jsou lepší než původní varianta, ale záleží, apriori bych to neodsuzoval.
Osobně mám podobný, trochu zaujatý náhled na diesely, kombi ale není jen o racionálních argumentech.
Jinak třeba i ta oktávka není špatná v combi, stejně jako A6 avant, bmw 3, Saab 9-3 a některé další auta který m to vyloženě pomohlo.
Co se mi naopak opravdu nelíbí je minulá generace bavoráků a mercedesů, ty opravdu jako kombi stvořeny nebyly a taková E39 nebo W210, to je hnus, sorry :-D

martas2ed
22. listopadu • 19:27

Nemusis se vysmivat. Proc ? Ja trebas kombika nemam - mel jsem firemni octavku kombi a myslim ze to neni vubec spatny... Nicmene ted mam svoji nekombi a jsem spokojenejsi.

Tomáš
22. listopadu • 3:14

S těma novinářama Vám musím dát za pravdu . To ostat ni je ůděl doby . Výroba aut které si člověk neměl šanci poplést a nebyly jedno jako druhé končila tak před 15 lety dneska je to na prd. Já si taky vážím lidí kteří mají odvahu si koupit něco jiného .
A ty miliony stříbrných kombíků jsou jako ten současný automobilový průmysl . Stříbrná by se dala taky napsat jako " šedá " .

Doporučujeme

Články odjinud