5 technických řešení, které má Octavia RS jako první Škodovka

102 komentářů

Huxy
20. srpna • 10:16

Celkem vtipná soutěž o víkednd na Barumce. Člověk si připadá jako blázek, když se vidí vrčet na kameře:D
http://www.skoda-auto.cz/o-spolecnosti/akce-a-udal... ...

nahodny_navstevnik
14. srpna • 23:30

vážená redakce, které prase ořezávalo ta kola v tom přehledu? pan "grafik" by měl s úctou ke svému řemeslu vrátit část výplaty ... jinak článek obsahově v pohodě, měl jsem chuť prolítnout váš pocit z toho auta a to jsem z článku získal

Jiří Červenka
15. srpna • 7:12 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Takhle jsme ty obrázky dostali od Škodovky:)

marepa
10. srpna • 2:36

to XDS nechapu ... u samosvoru se mi sepnou obe kola, takze maximalni vykon jde na obe kola .. tim padem nemarim tolik vykonu protacejicim se odlehcenym kolem .. a to XDS mi tohle protacejici kolo brzdi?? .... ale tim prece nic neziskam ... ?? .. ano neztratim tolik vykonu protacejicim se kolem .. ale jestli to chapu spravne tak zatizene kolo nedostane o nic vic, nez bez XDS ? .. nebo sem to z clanku nepochopil?

JirkaK
21. srpna • 7:43

Smysl to má jediný - ten samosvor nebo uzávěrku diferenciálu musíš prostě přidat navíc a to jsou další součásky a ty stojí peníze. XDS využívá to co už na autě je, stačí jen dopsat pár řádek do software řídících jednotek a "zázrak" je na světě.
Že v reálu je to úplně na nic a účinnost je proti mechanické špéře mizivá až směšná je druhá věc. Ale tím už se nikdo nechlubí, hlavní že že přibyla "funkce".

Vana666
10. srpna • 5:20

marepa: o stejnou sílu jakou přibrzdíš protáčející se kolo se navýší hnací síla protějšího kola.
Pokud se ale kolo neprotáčí ale přesto ho systém přibrzdí “preventivně“, celková hnací síla auta se sníží. Systém xds je velmi ztrátový.

Lubos
8. srpna • 23:21

Ještě mohli prodávat za tučný příplatek podložky pod kola aby už konečně ty škodovky vypadaly normalně a ne jak tramvaj !

uzoučký rozchod
9. srpna • 21:41

naprostý souhlas. Nechápu, proč když Octavii mezigeneračně rozšířili o 5 cm, tak rozchod rozšířili jen o 6 mm. Další problém je neustále zvětšování výřezů blatníků, byť kola jsou už od Octavie 1 stále stejná. Auto bez podložek pod koly a sníženého podvozku pak vypadá naprosto komicky (ten problém má trochu i Golf 7, ale u O3 je to přímo strašné)

Antiautomat
9. srpna • 13:02

Hehehe, nie kazde auto musi mat obute pneu takeho rozmeru ze sa obuvaju bandaze z tanku T34... :-D:-D:-D

Revan_21
9. srpna • 0:00

Kdyby se za blbost dostávalo zaplaceno tak jste určitě miliardář.

Jenyk
8. srpna • 21:05

Pět důvodů, které mi brání si to auto koupit. Dá se to koupit bez nich?

Vana666
9. srpna • 7:30

Souhlasil bych:
- ESC nejde vypnout úplně - chyba
- proměnný převod volantu je také poněkud pochybné řešení
- XDS sice funguje, ale konstrukčně je to paskvil a zhovadilost. Ani nevíme jestli to jde vůbec vypnout
- Sound generator je už úplná pitomost
- Takže zbývají jen ta litá kola. Akorát si nesjem jistý, jestli opravdu představují u škodovky nějaké převratné technické řešení.

J
8. srpna • 13:56

Nema zadnu napravu to je hlavna novinka.

Tom
8. srpna • 14:41

To je co za blábol... ???

Revan_21
8. srpna • 14:44

Jsou dvě verzne:D bud "nemá žádnu nápravu" nebo "nemá zadní nápravu":D oboji je blbost

pach0
8. srpna • 20:25

takže, 0krem škrabky na ľad, dstala šk0d0vka aj vybrát0r, tak t0 je teda tern0, hlavne pre ženy.

XYZ
8. srpna • 9:19

Čeští novináři jsou ze škodovky podělaní a vymýšlí oslavné články. Jako třeba, že jim ve fabrice skončila dovolená. Já ji už mám také za sebou a tady o tom nenapsali!!!
Nemám nic proti značce, sám jsem něco najezdil s Fábií i Octávií a neměl důvod si stěžovat. Píší takovéhle články v Německu o VW, ve Franci o Renaultu?

robert+
8. srpna • 10:54

Pusti si zaver topgear-u S20e06.. B-]

Jiří Červenka
8. srpna • 9:54 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Ujišťuji vás, že píšou. A to nikoliv z podělanosti, ale proto, že to lidé opravdu hodně čtou;-)

jogurt
8. srpna • 9:57

Pan Červenka právě otevřeně přiznal všem známou analogii mezi novinařinou a prostitucí.

twistedTSD
13. srpna • 14:47

Nabídku určuje poptávka, tak je to vždy a všude. Už tě vidím, jak nadšeně píšeš 10 článků denně - dejme tomu - o Japoncích a Američanech, ačkoli české čtenáře téměř nezajímají a tobě budou rapidně klesat zisky z reklam...Když lidi nebudou chtít číst o Fabii a Octavii, nebude se o nich psát.

Jiří Červenka
8. srpna • 16:50 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Takže ctnostný a poctivý novinář by se poznal podle toho, že by psal o tématech, která nikoho nezajímají? Pozoruhodná úvaha.V nejširším smyslu máte zajisté pravdu. Stejně jako provozovatelky nejstaršího řemesla i my působíme na trhu, což znamená, že jsme „nuceni“ nabízet a poskytovat takové služby, jaké je někdo ochoten dobrovolně konzumovat (v tomto případě články o Škodovce.) Výsada provozovat služby, které nikdo nepoptává, popřípadě vnucovat svoje služby odběratelům pod pohrůžkou trestu je vyhrazena státu a jeho podřízeným organizacím :DJinak ovšem Vaše přirovnání značně pokulhává. Určitě jste si všiml, že nám za čtení článků na AutoRevue.cz nemusíte nic platit. Našimi zákazníky v pravém smyslu jsou zadavatelé inzerce. O „prostituci“ by tudíž mělo smysl hovořit pouze v případě, že bychom zaprodávali redakční obsah nebo ho překrucovali ve prospěch inzerentů. Což, troufám si neskromně tvrdit, není naším stylem. Koneckonců aby u nás někdo vůbec chtěl inzerovat, k tomu potřebujeme především spokojené čtenáře, kteří se k nám pravidelně a pokud možno rádi vracejí. ;)

jogurt
8. srpna • 17:09

Nepochopil jste nebo jste nechtěl pochopit?
A mimochodem, nepotřebujete spokojené čtenáře. Potřebujete četnost přístupů. A ty dosáhnete - jak oba víme - spíše kontroverzním nesmyslem, než korektním odborným článkem.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
vxs
9. srpna • 15:56

Jogurt: I přesto, že s Vámi nesouhlasím, je vidno z Vašeho příspěvku, že chápete business. V podstatě jste si i sám odpověděl. Otázkou je, co zde tedy řešíte a možná i proč sem vůbec chodíte? Pokud za něco zaplatím (např. roční předplatné služby) a výsledek již v úvodu není dobrý, samozřejmě budu diskutovat a situaci řešit. Vy zde ale nic neplatíte - to, že zde probíhá prodej inzerce není s dovolením Váš job.

jogurt
9. srpna • 16:35

Hluboce se mýlíte.
Tím, že sem brouzdám, přispívám redakci počtem kliků k analytics výsledkům, což jí přináší peníze. Rozdíl je jen v tom, že jí neplatím sám, ale inzerenti, které za pomoci (nejen) mých kliků může důvodně masírovat o peníze. Což je naprosto v pořádku.
A pro mě to má hodnotu v tom, že se tu sice nic nového nedozvím, ale dobře se pobavím nad intelektem českého publika a bohužel, někdy i místních redaktorů. Což je věc k nezaplacení. Takže suma sumárum, člověk se tu ujistí, jak dopadnou příští volby a ještě za to nezaplatí ani korunu. Verständlich?

Dan
9. srpna • 16:43

Ano, to kouzlo free diskuze nabizi, byt po volbach uz to takova prca nebude. Ale black humor mam rad, takze u me mas palec nahoru.

Marek Lutonský
9. srpna • 8:20 • CZECH NEWS CENTER

Ani jeden extrém není správný. Návštěvnost specializovaného webu o autech nepostavíte pouze na kontroverzních článcích. Jenže ani na odborných, protože jejich čtenost je relativně nízká, zejména při posouzení nákladů na přípravu. Je potřeba kompromis, smíchat všechno dohromady.Ale základ je skutečně v tom, dívat se a vědět, o jaká témata mají čtenáři zájem. Zjišťovat poptávku, snažit se ji uspokojit nabídkou.

vxs
8. srpna • 10:12

jogurt: Dává vám smysl provozovat stánek s hot-dogy na místě, kde 90% lidí touží po hamburgru? (jistě 90% je smyšlené číslo, nicméně internetová novinařina je snadno měřitelná a věřte, že obsah a poptávka jdou ruku v ruce.)

jogurt
8. srpna • 14:49

Samozřejmě že dává. S tím rozdílem, že buřtastánek se tváří tak, že chce prachy za to, že lidem nacpe žaludek a nepředstírá, že jeho božím posláním je zajistit jim objektivní, ekonomicky ani politicky neovlivnitelný přístup ke kvalitním bílkovinám, nenasyceným mastným kyselinám, vláknině, stopovým prvkům, enzymům a vitamínům.

Tom
8. srpna • 9:30

tak ve Francii se pro Renault dělají větší zhovadilosti než jen oslavné články...

Vana666
8. srpna • 9:18

Citace: "... Do úhlu 120 stupňů se přední kola natočí víc než v případě standardního řízení, takže řidič nemusí na volantu přehmatávat...."
Nikdy jsem s tím nejel, dokázal by mi někdo vysvětlit k čemu je to dobré ve srovnání s lineárním řízením do kterého by použili stejně strmý převod ?

JirkaK
8. srpna • 16:50

Taky tomu nerozumím. V dobách, kdy nebyly běžné posilovače býval převod řízení kolem 4 otáček mezi rejdy - kvůli síle na volantu to jinak nešlo. S posilovačem se to snížilo na nějakých 2.5. Dál už to nešlo, protože se ukázalo že ještě strmější řízení zvlášť v kombinaci s malým volantem je nepříjemné při rychlé jízdě, auto prostě reaguje na pohyb volantu moc prudce. Proto začaly převodky řízení se proměnným převodem, kde uprostřed byl převod naopak velký, aby řízení nebylo moc ostré a do rejdů se převod snížoval, aby se s autem lépe manévrovalo na parkovišti. Nakonec před pár lety udělali u BMW elektronicky řízenou převodku, kde na řízení byla planetová převodovka, kterou z jedné strany točil volant a z druhé servomotor. Při pomalé jízdě nebo prudkém velkém zatočení točil souhlasně s volantem, aby řízení bylo srmnější, při rychlé jízdě naopak proti směru, aby řízení nebylo zbytečně ostré. Ani nevím, jestli se to ujalo a ještě to montují, asi byl problém s cenou, možná se už lidi začali bát že jim to moc kecá do řízení...
Každopádně já bych to do auta nechtěl.

jogurt
8. srpna • 9:30

Je to skvělé pro rychlé průjezdy zatáčkami. ostrý náběh a pak citlivé řízení v průběhu oblouku. Ale při klidné jízdě je to spíš obtěžující.

Vana666
8. srpna • 9:42

Aha dík. Mi by příšlo logické opačné řešení - citlivé pro jemné korekce v přímém směru a naopak strmější do prudkých zatáček. Takže raději zůstanu u lineárního.

Revan_21
8. srpna • 11:54

V takovém řízení bys neodhadl moment při kterým auto záčíná být nedotáčivé... Bylo by to jako sestavovat hodinky velkejma kombinačkam... žádnej cit.

Janko
27. listopadu • 13:33

Moc nerozumím tomu grafu...tedy přesněji co je na svislé ose vynášeno. dokážu si představit, že křivk půjde v určitém momentu rovně, ale aby se zvedala? Takhle to vypadá, jako by se od určitého úhlu vracela kola zpět.

Rover623
8. srpna • 9:14

Na současné soudobé produkci Škodovky (a tím nemyslím zastaralý Roomster) chválím především provedení bočních partií auta, kdy Škodovka pochopila, že ten rádoby směšný sportovní vzhled nových aut je spíše k smíchu. Linka oken zvedající se vzhůru, kdy to na konci končí okénkem jak do ponorky, obrovská kola opticky zmenšená ohromnou kovovou boční plochou dveří a aby to nevypadalo jak tank, tak se to obvykle zachraňuje nějakou plastovou lištou na spodku dveří a protože je v interiéru málo světla (boční a zadní okénka jsou malá) vyřeší se to prosklenou střechou a předním oknem jak vrata od skleníku. Nic takového naštěstí současný design Škody nezná, boční plechy jsou přiměřeně velké, linka oken je rovná, zadní trojúhelník bočních oken velký. Na běžné ježdění jsou nové Škodovky skvělé, protože je z nich perfektně vidět ven (až na ten obludný A sloupek, ale ten je dnes všude). Aut vypadajících jako tank s malými okénky jsme si užili dost se Škodou 100, nechápu proč je dnes o víc jak 40 let později populární jakýsi rádoby "sportovní" vzhled, nejlépe s motorem ze sekačky na trávu.Malá boční okna vypadají sportovně na autě, které je vysoké metr (podívejte se ale jakou plochu tam zabírají), nikoli na dvoumetrovém MPV u kterého si většina lidí zblblá reklamou myslí, že trojúhelníková linka oken je sportovní.Škodovka možná pojala unifikovaný design, kdy od sebe Rapida a Octavii skoro nerozeznáte. Zařazuje úsměvné prvky výbavy jako něco extra, ale aspoň to auto ani ve sportovní verzi nevypadá jak pojízdná prosklená rakev.

asdf
8. srpna • 8:04

Samý opravdu důležitý věci. A ten reproduktor, no tvl :-O:-/:-(

Antiautomat
8. srpna • 13:54

Reproduktor by sa nevosiel do predstav o katovani kostov... a marketing Vam uz vysvetli o ako neskutocne dolezity prvok na ceste k poteseniu z jazdy tu ide, ako strasne intenzivne na tom pracovali a ze prave bez tohoto kuska toho najgenialnejsieho engineeringu Vase auto jednoducho nemoze byt a Vasu buducnost si nemate pravo bez tejto ohromnej vychytavky ani len predstavit. Samozrejme v katalogu pripadne v nejakom prehriatom reklamno-predvadzacom vymytom mozgu sa to bude prezentovat ako 'sportovy' zvuk. Skratka nevychadzam z uzasu ako naposledy, ked som otvoril kelimok, na ktorom bolo napisane 'tvaroh'. Neviem cim to je, ale moja predstava tvarohu od tej blatovitej emulzie, co bola dnu, je diametralne odlisna, nakolko som tvaroh este zazil a viem ako vyzera. Analogia s podobnymi zhovadilostami ako tato je snad jasna. Cim to je, ze presadnem z nejakej modernej superh-hyper-modernej-eko-..a este neviem akej kary do obycajnej kktnej feldy a zrazu vidim ,ze jazda cloveka moze zacat opat bavit a chuti uplne inak?

Janko
27. listopadu • 13:30

To by mě zajímalo jak je to vychytané. Přeci jen je většina z nás zvyklá poslouchat za jízdy motor a vyhodnocovat nějaké nestandardní zvuky. Jak je to vychytané u těch repráků? To když se něco s..e tak to tam přidávají nějaké klepání nebo jiné zvuky? :-D

Revan_21
8. srpna • 16:36

Napsal si maximální hloupost.....
Vzhledem ktomu že motory mají čímdál tím více kultivovaný a méně hlasitý chod... Tak je pocit sportovního zvuku musí nějak nahradit. Rozhodně né zpusobem že se tam dá trapně hlučnej vejfuk, aby to slyšel každej v okolí 5km.
Stejně se mi nejvíc líbí jak tady slovák uráží škodovku... přitom jaká že je to ta slovenská automobilka? Vždy nejvíc remcá ten, co nic nemá.

Vana666
8. srpna • 18:55

Jo taky považuju sound generátor za neskutečnou pitomost. Ale stejně tak souhlasím že než by ten "sportovní" zvuk mělo odskákat celé široké okolí, tak ať si to raději ti náruživí posluchači pouští jen pro sebe.

smarty
9. srpna • 10:49

A to ja ne. Kdyz mam sportovni nacini, chci si ho uzit. A neuziju si ho tim, ze mi ho generuje nejakej vibrator nebo reporduktor. To je jako porovnavat sex s masturbaci. Dobry (ikdyz nekdy hlasity) zvuk auta jeste nikoho nezabil. Takovy motorky s vybrakovanym vyfukem jsou na tom podstatne hure a jezdi jich mnohonasobne vic. A to nemluvim o hlucnych opilcich v rannich hodinach. Takovahle "podvodna" technika mi zvuk poradneho auta nenahradi. Vozil jsem se v 300C s 8V 5,7 Hemi. Kdyz jedete klidne, je to velmi kultivovane , tiche, ale kdyz chcete zazitek, tak proste slapnete na podlahu a auto zacne chrochtat. Takze to jde i jinak nez pise ten skodovacky patriot tady.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
marepa
10. srpna • 2:27

tak ano .. zvuk to ma slusny .. ale vikon/dynamika uz je horzi ... 5.7 V8 a 360 koni ?!?! ale pozitek je , podle mne, spis o jizde, nez o zvuku ... co takova MX-5? s pidi 1.6 ci 2.0 motorem ... jak je to zabavne auto navic ciste zvuk je pekny ale tez kdyz ma i ten spravny zvuk .. ale kdyz nemam ten zvuk, ale mam vykon .. tak s tim zvukem se da neco delat .. ale kdyz naopak nemam vykon , byt mam vyborny zvuk, tak s tim vykonem to jde hur ...
tohle treba resil Clarkson kdyz testoval V8 Vantage ... zvuk nadherny , agresivni sporovni .. ale auto nejelo tak rychle, jak se zdalo .. takze to v konecnem dusledku nefungovalo .... navic v tomhle ameriky nechapu, .. jak dokazi z tak velkych objemu dostat tak male vykony ..ale to uz je na jine tema

Revan_21
10. srpna • 11:29

Kdoví... U amiků zustalo to velkoobjemové šílenství:D V běžných autech ma V6-8 který maj do 200 koní:D Docela by mě zajímal jak se stim takové auto chová...

marepa
10. srpna • 17:32

tak jak by se to chovalo ma to brumlavy zvuk, docela prijemny, ... .ale do otacek se tomu chce pomalu ... jeste ze to aspon ma relativne kroutak .. takze motor ma silu proto taky kdyz se clovek na ulici otaci za autem (podle zvuku) tak je to vestinou Pickup :) ... ale jak rikam .. zvuk, sila .. ale nejede to (moc)

Vana666
9. srpna • 13:44

Hlasitý výfuk asi fakt ještě nikoho nezabil ale řekni to před lidma co bydlí v okolí v¨frekventovaných silnic a zabijou oni tebe.

smarty
9. srpna • 10:53

a krom toho si rad ten zvuk poslechnu i jako kolejdouci "divak". U nas na sidlisti parkuje Nissan GT-R a mitsubishi Lancer EVO 9 a rozhodne mi nevadi, kdyz jejich majitele ukazi co auto umi. Rad se divam odkud zvuk jde a rozhodne nejsem sam.

Revan_21
9. srpna • 13:42

5,7 hemi, GT-R... nemyslíte že jste v trochu jiných vodách?

MesoX
10. srpna • 10:00

Nic proti, ale ameriky s V8 se stale daji sehnat ponekud levneji nez Octavia RS a jsem si jist, ze pro radu lidi to bude daleko lepsi alternativa.

Revan_21
10. srpna • 11:21

a pak sháněj náhradní díly... Jo je to pěkný. Mě by se taky líbilo mít doma starýho mustanga nebo camaro... a doufam že si ho jednou pořídim:D Ale sehnat na to nějakej díl...

Antiautomat
8. srpna • 18:00

a/ pekny zvuk nema s kultivovanostou nic spolocne. Hluk a pekny mechanicky zvuk su akosi dve rozdielne veci. Nesuhlas?
b/ o trapne hlucnom vyfuku zjavne rec nebola, neviem ako ste na to prisli, rozvedte prosim podrobnejsie, rad sa poucim ktoreze to auto ma z vyroby ten Vas trapne hlucny vyfuk.
c/ ten zaver samozrejme komentovat nemusim, precitajte si ho este raz, dvakrat, zamyslite sa nad tym este raz...snad to zaberie. Ak nie, nebudte smutny, nic si z toho nerobte ;-)Inak mozno o tom viete, mozno nie, ale nemam problem sa pustit do hocijakej automobilky, sam skodovku mam (uz druhu), ale pravdupovediac ma obrazne povedane nas.rie, ked si objednam kofolu s rumom a prinesu mi riedeny sirup so sacharinom a rumovou umelou aromou. Obrazne povedane, ale snad to date...

Revan_21
8. srpna • 18:46

tak za A/ dnešní motory ktery jdou do normálních cestovních vozu ikdyž více sportovně laděné jako RS... není hlučný motor (s pěknym zvukem nebo ne) prostě žádoucí. Proto se taky ten sound generator zapíná ručně...
B/ bylo to myšleno že "takhle určitě ne".
C/ to vy si 2x přečtěte co jste napsal. To že máte druhou škodovku na věci vubec nic nemění... Prostě mi vadí když se na český stránky přiřítí nějakej slovak, a začne mít rejpavičný poznámky do automobilky... když sami nic nemaj. Nemluvím o kritice, ale o podobných hovadinach co jste napsal.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Antiautomat
9. srpna • 12:52

a/ nepriamy dosledok zdielania napriec vyrobnou radou, vypadava nam z toho ta nahrazka ktoru som spominal.
b/ myslim ze toto sme uz dostatocne objasnili
c/ zo zasady kadejake xenofobne vylevy nekomentujem, je to proste Vas nazor, ostatne u nas sa podobnych (bohuzial a napodiv) najde takisto dost a dost, nic si z toho nerobte, bezny jav, aj to sa casom podari. Vela zdaru a prijemny vikend.

mkgery
8. srpna • 23:27

nechci rejpat ale Češi už taky nemají ani jednu automobilku Škoda je německá a Tatra americká a korejce neberu

Mirek
12. srpna • 18:29

Nechci rýpat, ale měl by sis pořádně zjistit komu patří Tatra, rozhodně to nejsou vlastníci, které uvádíš. Napovím ti, jsou to Češi.

Revan_21
8. srpna • 23:59

Jaguar taky patří Indum, a je to britské auto :-)

asdf
8. srpna • 8:05

btw, změňte si ten strašnej obrázek na titulce a pojmenujte kapitoly B-]

Gouda
8. srpna • 14:52

Kapitoly nejsou pojmenované, aby jsi na ně musel kliknout, pokud se chceš dozvědět obsah.

Tom
8. srpna • 8:44

moc to nechápu.. ať už se o Škodovce napíše cokoliv tak se najde spousta pindalů
že je to , plečka, drahý, trapný, soka atd.... být ten článek o jiné značce tak tady bude jistě spousta obdivných vzdechů.
Asi národní sport. pindy u piva B-]

len tak pre info
8. srpna • 9:32

Nie u kazdeho je to kopanie do skodovky. Som sice jej priaznivec, ale v poslednej dobe teda......, ich cenova politika.
Napr. zober si octaviu combi a golf variant - co myslis, ze ma priaznivejsiu cenu. Ano golf vychadza lepsie a ponuka aj viacej vybavy. Jedine kedy je octavia lacnejsia oproti golfu je, ak ju beres to najvacsie holatko co je, vtedy je lacnejsia ( tak vyhradnuty golf sa ani nepredava ). Aby bola teda kritika opravnena, tak spomeniem len jednu drobnost na com skoda setri a hodne je kvalita potahov ( latky ), peny atd.
Stazoval sa niekto niekedy na sedacky vo fabii 2, ak ano tak vo fabii 3 su tak o dve triedy nizsie ( konstrukcne ), ale aspon nechali nastavovanie operadlo koleckom a nie packou ( tiahlom ) ako rapid. Bocne vedenie takmer ziadne. Priemerna postava 183cm a 80kg (sirsie ramena ) lieta v nej, vobec sedacka nedrzi. Druha rada sedadiel vzadu uz nebude lepenka (ako doteraz v kufry tvrda zadna strana sedadiel), ale iba latka.
Teraz potesujuca sprava pre buducich majitelov fabie 3 (zaklad sedaciek je audi A1), bohuzial sklamanie pre audinakov o premiovosti :)

ceny
8. srpna • 14:42

Tak ono do ceny je potřeba započítat i co bude stát provoz a servis a i třeba to, jak ztrácí časem na hodnotě (v tom si škodovky vedou hodně slušně). Jinak u škodovek se vyplatí si počkat na akci, kdy vychází vždycky nejvýhodněji.

jogurt
8. srpna • 9:58

Cenová politika je ve svobodném prostoru věcí nabídky a poptávky

jogurt
8. srpna • 8:57

Jsi v česku, na českém webu s českými pepiky.

Tom
8. srpna • 9:10

nojo, navíc spousta těch chytráků, většinou těch nejchytřejších, jezdí ve starých střepech v hodnotě těch příplatkových 19" kol na RS :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
12. srpna • 18:25

Třeba to hodně lidí nemyslí zle, viz ceny mobilních operátorů ke světu.

Tom
8. srpna • 17:34

Blbounku, ja opravdu Škodovku nemám, ale to neznamená, že si myslím, že to je špatné auto a pluvu jedovatou slinu ke každému článku. Ale ty chceš být asi spíš hrozně cool a vtipný..... No nedaří se ti :-D

Revan_21
8. srpna • 16:21

Je to lepší než to co máš ty, ZÍBO! (rozuměj nic) :-)

Zíbo
8. srpna • 18:25

ted mám černé Volvo S60 No škodu né bych radši chodil kanálama než jezdit v tý vw pindě:-O

Rad0s
8. srpna • 21:02

Lepší ŠKODA od VW než tvoje VOLVO Čína od GEELY :D :-)) Být tebou začnu chodit kanálama a nikde se s takovým autem nechlubil :D :D :D

Zíbo
8. srpna • 21:14

prej Lepší ŠKODA si upad né sedačky sou tam tvrdý si připadáš jak ve vlaku na to dřevěnym hajzu :-O

fm
11. srpna • 21:47

také jsem se obával, ale ty sedačky jsou velmi zdařilé (chtěl jsem napsat bezvadné, ale potom jsem si to rozmyslel), určitě ne tvrdé

Rad0s
9. srpna • 14:15

Já škodu nemám :-D reagoval jsem na to když si napsal, že Škoda je na nic, ale napsal si tu ještě horší značku a to Volvo ... :-D Nemůžu si pomoct, ale na Volvo z Chiny jsem poslední dobou háklivý...:-D Slovo závěrem když už na výběr tak lepší Škoda než Volvo ted mě ukamenuj mínusem :-D

Zíbo
9. srpna • 14:22

tvoje prdel je z číny volvo je kvalitka a to neřikám že ho mám ale prostě je a já nemínusuju já ty vaše debilní hry souhlasím nesouhlasím nehraju,, kapišto čuromrdáne:-D

Rad0s
9. srpna • 22:05

S tou prdelí jsi mě fakt pobavil :-D Prostě si to přiznej čím dřív se s tím smíříš tím líp :-D Volvo jsem uznával, byly to kvalitní auta srovnatelné s mou oblíbenou značkou BMW, ale tedkom radši Trabanta než Volvo=Geely :-D Už by se to mělo přejmenovat :-D

Bzuk
10. srpna • 15:18

Ty jsi, ale chytrý kluk. A kde se to Volvo vyvíjí a vyrábí? Stále ve Švédsku, ty chytrolíne. Takže brzdi, to že je vlastní Číňané ještě nic o kvalitě neříká. Tak a teď utíkej za taťkou ať ti vysvětlí jak to je.

Rad0s
10. srpna • 23:41

Děkuji za pochvalu, takhle mě naposledy pochválili ve škole to už je, ale pár let zpět :-D Mám obavy řekni mi jak dlouho se ještě budou vyrábět ve Švédsku ?
Stručný životopis Volva pro upřesnění...
1999-2010 Vlastník amerikános FORD stalé větší zadlužování automobilky vede k tomu, že se Volva zbavují a kupujího čínani Geely...
2010-2013 Volvo se v Číně stalé víc rozšiřuje a přemistuje se zde velká část výroby otvírají se zde nové fabriky, které mají pokrýt pomalu, ale jistě celou výrobu (což zahrnuje vše i vývoj) do konce roku 2013 tuším, že se někde psalo okolo půl mega vozů a chtějí to dále navyšovat.... Dokonce majitelé Volva uvažují o tom, že se některé modely přestanou vyrábět ve Švédsku už ted... Viz třeba model V60. A tak si Evropský zákazník bude kupovat vůz z Číny !!! Což u ŠKODY nehrozí ta nemá naštěstí čínské majitele, ale německé !!! ....Poslal jsi mě za tatkou, tak mi to vysvětlil :-D:-D Tady se fakt s Váma uplně pobavím nejdříve Zíbo a ted Bzuk samý lepší :-D:-D

Zíbo
10. srpna • 15:40

jo ve Švédsku se dělá Los tam vozí díly na sáních aby se neponičily to je právě ta kvalita :-D

Zíbo
9. srpna • 23:32

si myslíš že to triko co máš na sobě není z Číny? ale je všechno se tam dělá ,ještě si pak do něj paní švadlena utřela mindu a ty sis ho pak koupil za 800kč jako originál :-O

Rad0s
10. srpna • 11:53

Nevím kde nakupuješ ty, ale já oblečení z Číny nekupuji ... :-D Nechodím přímo na Pařížskou ulici v Praze, to ne zase takovej luxus bych si nemohl dovolit :-D Když už si to načal, tak v oblečení jsou stále kvalitní čeští výrobci např. Tilak, Direct Alpine, Woox apod... ;-) Je škoda, že si někdo v dnešní době potrpí na čínské auta, když tje to nejhorší co na trhu může být, že Zíbo ? :-D:-D:-D

Zíbo
10. srpna • 15:11

haháá ---Česká automobilka Škoda Auto dnes zahájila v indickém závodě Aurangabad výrobu nejnovější Octavie. a ted se poserte, ted sem to našel to už je lepší ta čína:-D

Rad0s
10. srpna • 23:29

Zíbo co se děje tvoje argumenty jsou čím dál slabší :-D To už jsou skoro výkřiky ze tmy :-D:-D:-D Dobře to, že tam má Škoda svou fabriku je pravda a že se tam vyrábějí auta je také pravda, ale myslíš, že tyto auta dorazí do Evropy ? Je to jen a jen pro Asijský trh.... Pro Evropu ŠKODA vyrábí auta v Mladé Boleslavi a Kvasinách.... Meleš z posledního ... :-D:-D

Revan_21
10. srpna • 15:19

Zíbo zase ukažal jak dementní je:D V indii je vice jak miliarda lidí... Proto se auta na indický + asiiský trh vyrábějí přímo v Indii, prodože dovážet takové množství vozidel by bylo prostě nemožné. Ty přemejšlíš koulema, nebo čím?

Zíbo
10. srpna • 15:26

Revan_21 najednou to zakecáváš co?si píča falešná určitě si to věděl:-))

Revan_21
10. srpna • 15:33

ty si fakt negramotní adolescent...

Revan_21
9. srpna • 23:41

hele ty adolescente :-) to že se tam dělá oblečení nevadí... Na tom se nedá nic posrat. To ale neznamená že se tam musí dělat duležitý díly do aut:D

Zíbo
10. srpna • 0:02

ty stroje co jsou ve vw kde myslíš že je vyrobily?v číně vožralí buzny a ty si to pak koupíš:-D

Revan_21
10. srpna • 0:56

debata s děckem který má komplex z toho že ještě nemá řidičák... opravdu nemá cenu:D zabijet mozkové bunky muzu jinak než "duchaplnou" debatou s tebou:-)
Jdi za tatíkem co možná má to činský Volvo, a řekni mu, at ti dá pořádně přes držku... za tu tvojí sprostou, prořízlou hubu.

Zíbo
10. srpna • 10:21

to bys potřeboval ty škoda že nedělají náký kontakní monitory hned bych ti jednu říznul ty píčusi;-)

Revan_21
10. srpna • 11:20

sorry kámo, to ty bys byl už dávno tuhej... protože svojí demenci určitě nepředvádíš jen tady... postara by se oto někdo jinej :-)

Revan_21
10. srpna • 0:51

stroje co vyráběj ty tvoje angličáky určitě z číny jsou ;-)

Revan_21
9. srpna • 15:59

Podle tvého slovníku:D a to, že čárky ti nejpíš tak nic neříkaj:D usuzuju že ti je nejvíc 13, Volvo má tvuj táta, a ty máš tak max. model:D

Zíbo
9. srpna • 16:59

sám seš harant v pokojíku máš dřevěnou kytaru na zdi výstřižky ze světa motorů a pod postelí koplího pochcanýho plyšáka auto si viděl maximálně z okna

Revan_21
9. srpna • 19:27

Já se nepotřebuju vychloubat :D Ale když tě to zajíma tak mam auto z VW goup s 1,8t 110kw :-) A to co si tady popsal sedí opravdu jen a jen na tebe :-)

Revan_21
8. srpna • 18:32

Skupina kde si děti porovnávaj angličáky co maj doma je jinde :-)

Zíbo
8. srpna • 19:12

Revan_21 jasně kdybys viděl mojí káru se posereš bys prosil prcal mi nohu jak pejsek jen abych tě nechal svést :-O

Revan_21
8. srpna • 19:19

Jojo:D posral bych se smíchy že se tu vychloubáš s angličákem :-)

jogurt
8. srpna • 17:06

diagnóza není NIC.

Revan_21
8. srpna • 17:51

Máš pravdu:D já ale myslel vozidlo:D

Revan_21
8. srpna • 13:42

:DDDD

jogurt
8. srpna • 8:57

Jsi v česku, na českém webu s českými pepiky.

Doporučujeme

Články odjinud