5. ročník soutěže Design Peugeot zná své finalisty

15. září bylo ukončeno hlasování veřejnosti na stránkách značky Peugeot www.peugeot.com. Celkem bylo zasláno více než 127 000 hlasů.

Porota Peugeot vybrala 10 nejlepších projektů, které postupují do finále :

GALapagos – Igor Yastrebov – Rumunsko – 21 let.
Peugeot 888 – Oskar Johansen – Norsko – 34 let.
Rugir – Onur Güvenc – Německo – 26 let.
P.R.O. – Ke Guo – Čína – 21 let.
OXO – Lou Ke – Čína – 22 let.
Ego – Emre Yazici – Turecko – 45 let.
RD – Carlos Arturo Torres Tovar- Kolumbie – 25 let.
Vision – Shinji Numuki – Japonsko – 33 let.
MoVille – Woo-Ram Lee – Francie – 22 let.
Seed by Peugeot – Yann Terrer – Francie – 28 let.

Vítěz získá cenu “la Griffe”, kterou mu předá generální ředitel značky Peugeot Jean-Philippe Collin 2. října 2008 na autosalonu v Paříži. Vítězný projekt bude vystaven v podobě makety 1:1 na autosalonu v Shanghai na jaře 2009 a vítězi připadne odměna 10 000 Euro.

2. října v Paříži budou vyhlášeni také další dva finalisté. Tento 5. ročník soutěže Design Peugeot opět demonstroval úžasné nadšení, se kterým designéři 95 různých národností prezentovali více než 2 500 projektů.

10 vybraných projektů naleznete na :
http://www.peugeot.com/fr/design/concours-de-design/5eme-edition/les-10-finalistes.aspx
http://www.peugeot.com/en/design/design-contest/5th-edition/the-10-finalists.aspx
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 207 1.36
Rok výroby: 2008
Stav: 124 552 km
Cena: 75 000 Kč
Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 170 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků