5. ročník soutěže Design Peugeot zná své finalisty

15. září bylo ukončeno hlasování veřejnosti na stránkách značky Peugeot www.peugeot.com. Celkem bylo zasláno více než 127 000 hlasů.

Porota Peugeot vybrala 10 nejlepších projektů, které postupují do finále :

GALapagos – Igor Yastrebov – Rumunsko – 21 let.
Peugeot 888 – Oskar Johansen – Norsko – 34 let.
Rugir – Onur Güvenc – Německo – 26 let.
P.R.O. – Ke Guo – Čína – 21 let.
OXO – Lou Ke – Čína – 22 let.
Ego – Emre Yazici – Turecko – 45 let.
RD – Carlos Arturo Torres Tovar- Kolumbie – 25 let.
Vision – Shinji Numuki – Japonsko – 33 let.
MoVille – Woo-Ram Lee – Francie – 22 let.
Seed by Peugeot – Yann Terrer – Francie – 28 let.

Vítěz získá cenu “la Griffe”, kterou mu předá generální ředitel značky Peugeot Jean-Philippe Collin 2. října 2008 na autosalonu v Paříži. Vítězný projekt bude vystaven v podobě makety 1:1 na autosalonu v Shanghai na jaře 2009 a vítězi připadne odměna 10 000 Euro.

2. října v Paříži budou vyhlášeni také další dva finalisté. Tento 5. ročník soutěže Design Peugeot opět demonstroval úžasné nadšení, se kterým designéři 95 různých národností prezentovali více než 2 500 projektů.

10 vybraných projektů naleznete na :
http://www.peugeot.com/fr/design/concours-de-design/5eme-edition/les-10-finalistes.aspx
http://www.peugeot.com/en/design/design-contest/5th-edition/the-10-finalists.aspx
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 179 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 128 191 km
Cena: 125 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 130 234 km
Cena: 140 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků