405 koní z Texasu: Hennessey Ford Focus RS HPE400

Výkon 350 koní asi bude pro téměř každého majitele Fordu Forus RS více než dostatečný, ale co kdybyste chtěli pořádně vytřít zrak i těm, kteří tuší, co od amerického hot-hatche s parametry 350 koní a 440 N.m zhruba čekat? Pro vás by měl být u v říjnu k dispozici paket HPE400 od texaského úpravce Hennessey.

Testy | Sportovní auta | Srovnávací testy | Hatchbacky | Ford | Volkswagen | Volkswagen Golf | Ford Focus

Srovnávací test Ford Focus RS vs. VW Golf R: Rychlá rota, čistá stopa

Auto po instalaci HPE400 bude mít výkon 405 koní (298 kW) a točivý moment 576 N.m, tedy o 55 koní a 136 N.m více. Slovo „instalace“ je pak zcela na místě, Američané si totiž nepohráli jen s řídící jednotkou.

Tuning | Zajímavosti | Sportovní auta | Hatchbacky | Fascinace | Ford | Ford Focus

Ford Focus RS může mít od Mountune až 375 koní a plnou tovární záruku

Detaily, stejně jako fotografie, dynamické schopnosti, homologace a další náležitosti budou k dispozici později, ale už nyní se ví, že se pracovalo i na mezichladiči, turbodmychadlech, sání a výfuku, přičemž ale není jisté, zda se pouze upravovalo nebo i kompletně měnilo. Každopádně jde o modifikaci vcelku důkladnou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků