Mě hlavně překvapuje ten čas sériového 911 Turbo (997.II), vždyť samo Porsche udává, že s PDK a Sport Chrono Package Turbo dá stovku za 3.4 sec., tj. o celé tři desetiny pomaleji. Ve Fifth Gearu ukázali, že s faceliftovanou Carrerou S lze v klidu jezdit se spotřebou nižší než udávanou, teď vidíme že i zrychlení je lepší. Že jsou na sebe v těch specifikacích takoví tvrdí... :-)
Porsche, Porsche, Porsche, Audi...hmmm, čo som čakal...impotentný NEMCi! :-/Kde je Japonská lahôdka NISSAN GT-R? B-]
no kde asi meli strach ze by jim levnejsi auto naklepalo zadek GT-R je nejpovedenejsi auto soucasnosti v pomeru k cene :-D
to by mě zajímalo odkdy je cadillac cts - v supersport
Věta "Cargraphic 997 Turbo GT RSC nejlépe zrychlil z 0 na 100 a z 0 na 200 km/h" není zjevně dle tabulky zrychlení 0-200km/h pravdivá.Jinak k testu - test velkého množství supersportů, ve kterém není ani jedno Ferarri, hmmm....
jj, chyba mi tam Veyron, nejake Ferrari, Ultima GTR a aby sa nepovedalo, tak Audi R8
skoda ze tam nebolo viac supersportov a inych aut, take enzo, veyron, F430, gallardo, zonda f a ineeale aj tak celkom pekne
Za nejbrutalnejsi & nejkrasnejsi supersport povazuju ono Lambo co tam je (lp670), pak Ford GT od Geigera a potom daaaaaaaleko nic :P
Celkem mne prekvapuje, ze Lambo se svymi 17 metraky bylo schopny natrhnout vecine tech aut zadek ... pritom nektere kousky jsou vykonejsi a prevdevsim o dost lehci...
A kdyby u Lamborghini dostali rozum s hmotností jejich dvoutunových sporťáků, byli by na tom ještě o moc lépe...
... koenigsegg!!!
No nevím ale z tohoto testu mi taky vyplývá že nemá moc smysl ty auta v serii ještě dále upravovat výsledky upravených aut nejsou nějak výrazně lepší
cele to je saskarna bez vyznamu ja bych vsechny ty drahe auta zakazal kolik lidi vyuzije ten potencial naplno , kupte si radsi rychlou motorku a budete stejne rychli jen vas to bude stat 100x mene :-)
Presne jak rikate, darcu je porad malo. :-/
průšvih je, že jakmile se někdo zabije ve velmi vysoké rychlosti, tak jsou většinou jeho orgány už nepoužitelné.
Zakazal bych rychle motorky, jsou moc levne, ma na to kazdej a kolik lidi vyuzije jejich potencial naplno? Kupte si radsi poradne vytunenej supersport, v tom aspon nezmoknete.
Jestli to dobře počítám ... brzdná dráha ze 300km/h toho vítězného Porsche je jen 290m :-O
No pocitas i dobre, ale problem je, ze auto nebrzdi linearne.
To P Turbo ceklem drsne na kilo 3,1s, asi hodne povedeny start a prave auto na semafory s tim PDK :-) ...ale pak uz nastoupila hruba sila. A Lambo taky dobry, na to, jaky je to cvalik. Od Appola sem cekal vic..
mezi gumpertem a cadillacem je skoro tuna rozdíl to je test jak z autosalonu na primě:-/
No a? Ja mam rad porovnani relativne beznych aut s nejakym hyper vozy. Clovek pak vidi rozdily a uvedomi si, co to ty supersporty vlastne umi vuci beznym vozum. Ono si rici, ze 200 kmh to ma za 12-14 sekund moc nerekne. Kdyz ta auta pojedou vedle sebe a na kilometrove trati ma auto pulku naskok, tak si to teprve predstavi.
Tak ked pojdem z roboty tak to skusim za kolko da moje auto 0-300-0. Akurat otazka aky prudky kopec to musi byt aby som tych 300 dal bo na rovinke nedam ani 200.
300 nedáš ani volným pádem:-D
Ale jo da ... a myslim ze mnohem rychleji i zabrzdi nez vsechna taa testovana auta...
...a výhra je v kapse saláti! Jdu si to hned taky změřit...B-]
nechcel by som vedla teba sediet v tvojom aute ked pojdes z kopca 300 :D
teda v preklade - keby tam mali Veyron, vyhra vsetko:)
veyron nestartoval, bo mal na kotniku vejron :-P
podla papierov by vsetko nevyhral. Z 0 - 200 alebo 0 - 300 ma papierovo lepsie koenigsegg ak sa nemylim.. ale skoda ze tam netestovali aj veyrona. Bolo by to zaujimavejsie
Murcielago a Geiger Ford GT zahul, nejhezci auto Murcielago - 3,2s me dostalo do kolen, 22,8 0-300 od GTcka taky :-O
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.