15 rychlých supersportů: jak jezdí ve skutečnosti?

30 komentářů

Adam
5. října • 2:49

Mě hlavně překvapuje ten čas sériového 911 Turbo (997.II), vždyť samo Porsche udává, že s PDK a Sport Chrono Package Turbo dá stovku za 3.4 sec., tj. o celé tři desetiny pomaleji. Ve Fifth Gearu ukázali, že s faceliftovanou Carrerou S lze v klidu jezdit se spotřebou nižší než udávanou, teď vidíme že i zrychlení je lepší. Že jsou na sebe v těch specifikacích takoví tvrdí... :-)

Julius
5. října • 20:13

Porsche, Porsche, Porsche, Audi...hmmm, čo som čakal...impotentný NEMCi! :-/
Kde je Japonská lahôdka NISSAN GT-R? B-]

Roman
6. října • 9:26

no kde asi meli strach ze by jim levnejsi auto naklepalo zadek GT-R je nejpovedenejsi auto
soucasnosti v pomeru k cene :-D

mirek
10. února • 18:57

to by mě zajímalo odkdy je cadillac cts - v supersport

Ivan
4. října • 8:19

Věta "Cargraphic 997 Turbo GT RSC nejlépe zrychlil z 0 na 100 a z 0 na 200 km/h" není zjevně dle tabulky zrychlení 0-200km/h pravdivá.
Jinak k testu - test velkého množství supersportů, ve kterém není ani jedno Ferarri, hmmm....

IO
6. října • 14:42

jj, chyba mi tam Veyron, nejake Ferrari, Ultima GTR a aby sa nepovedalo, tak Audi R8

iggi
30. září • 21:31

skoda ze tam nebolo viac supersportov a inych aut, take enzo, veyron, F430, gallardo, zonda f a inee
ale aj tak celkom pekne

Lacomme
30. září • 22:22

Za nejbrutalnejsi & nejkrasnejsi supersport povazuju ono Lambo co tam je (lp670), pak Ford GT od Geigera a potom daaaaaaaleko nic :P

Petr Švancar (Švany)
30. září • 16:50

Celkem mne prekvapuje, ze Lambo se svymi 17 metraky bylo schopny natrhnout vecine tech aut zadek ... pritom nektere kousky jsou vykonejsi a prevdevsim o dost lehci...

RedBaron
1. října • 9:18

A kdyby u Lamborghini dostali rozum s hmotností jejich dvoutunových sporťáků, byli by na tom ještě o moc lépe...

mclown
30. září • 12:46

... koenigsegg!!!

ali
30. září • 14:36

No nevím ale z tohoto testu mi taky vyplývá že nemá moc smysl ty auta v serii ještě dále upravovat výsledky upravených aut nejsou nějak výrazně lepší

Roman
30. září • 15:35

cele to je saskarna bez vyznamu ja bych vsechny ty drahe auta zakazal kolik lidi vyuzije ten potencial naplno , kupte si radsi rychlou motorku a budete stejne rychli jen vas to bude stat 100x mene :-)

Niemand
2. října • 14:04

Presne jak rikate, darcu je porad malo. :-/

eLzyx
6. října • 11:25

průšvih je, že jakmile se někdo zabije ve velmi vysoké rychlosti, tak jsou většinou jeho orgány už nepoužitelné.

Skyline
30. září • 15:49

Zakazal bych rychle motorky, jsou moc levne, ma na to kazdej a kolik lidi vyuzije jejich potencial naplno? Kupte si radsi poradne vytunenej supersport, v tom aspon nezmoknete.

eLzyx
30. září • 12:24

Jestli to dobře počítám ... brzdná dráha ze 300km/h toho vítězného Porsche je jen 290m :-O

Radek Ondrášík
30. září • 12:53

No pocitas i dobre, ale problem je, ze auto nebrzdi linearne.

911
30. září • 11:35

To P Turbo ceklem drsne na kilo 3,1s, asi hodne povedeny start a prave auto na semafory s tim PDK :-) ...ale pak uz nastoupila hruba sila. A Lambo taky dobry, na to, jaky je to cvalik. Od Appola sem cekal vic..

homer
30. září • 11:05

mezi gumpertem a cadillacem je skoro tuna rozdíl to je test jak z autosalonu na primě:-/

Radek Ondrášík
30. září • 11:20

No a? Ja mam rad porovnani relativne beznych aut s nejakym hyper vozy. Clovek pak vidi rozdily a uvedomi si, co to ty supersporty vlastne umi vuci beznym vozum. Ono si rici, ze 200 kmh to ma za 12-14 sekund moc nerekne. Kdyz ta auta pojedou vedle sebe a na kilometrove trati ma auto pulku naskok, tak si to teprve predstavi.

risomas
30. září • 10:32

Tak ked pojdem z roboty tak to skusim za kolko da moje auto 0-300-0. Akurat otazka aky prudky kopec to musi byt aby som tych 300 dal bo na rovinke nedam ani 200.

standa.t
30. září • 11:36

300 nedáš ani volným pádem:-D

Petr Švancar (Švany)
30. září • 16:48

Ale jo da ... a myslim ze mnohem rychleji i zabrzdi nez vsechna taa testovana auta...

entuziast
5. října • 15:02

...a výhra je v kapse saláti! Jdu si to hned taky změřit...B-]

Dude
30. září • 10:52

nechcel by som vedla teba sediet v tvojom aute ked pojdes z kopca 300 :D

Andy
30. září • 9:11

teda v preklade - keby tam mali Veyron, vyhra vsetko:)

MIK
30. září • 9:58

veyron nestartoval, bo mal na kotniku vejron :-P

pk
30. září • 11:11

podla papierov by vsetko nevyhral. Z 0 - 200 alebo 0 - 300 ma papierovo lepsie koenigsegg ak sa nemylim.. ale skoda ze tam netestovali aj veyrona. Bolo by to zaujimavejsie

Lacomme
30. září • 9:09

Murcielago a Geiger Ford GT zahul, nejhezci auto Murcielago - 3,2s me dostalo do kolen, 22,8 0-300 od GTcka taky :-O

Doporučujeme

Články odjinud