12 nejtrapnějších aut posledního desetiletí podle magazínu Forbes

Magazín Forbes zveřejnil dvanáctku nejtrapnějších aut za poslední dekádu. Je pochopitelně hodně americká, ale na špičce překvapivě s japonským a německým autem.

Server CarInsurance.com vyzpovídal 1500 respondentů, z jejichž odpovědí sestavil žebříček. Výsledky zveřejnil magazín Forbes na svém webu. Do přehlídky se dostaly crossovery a SUV, MPV, auta v retro designu, pick-upy i jedno vyloženě městské přibližovadlo.

V některých případech jde o svébytné skvosty, exoty a ukázky odvahy designérů, které zákazníci nepochopili anebo pochopit nechtěli. Ale mnohde to taky neplatí. Komerční propadáky se v přehledu střídají s těmi úspěšnějšími.

12. Nissan Murano CrossCabriolet

Klepněte pro větší obrázek

Všemožnými kupé-kabriolety se to dneska jen hemží. Ale Nissan v roce 2010 udělal jinou věc. Vzal populární velký crossover Murano, ubral mu zadní pár dveří a uřízl střechu. Vznikl tak originální CrossCabriolet. Zajímavý a excentrický, to určitě. Vždyť kabriolety do terénu měly většinou plátěný jen zadní díl střechy. Jenže Nissanu se povedlo totálně eliminovat praktičnost původního Murana a celek vypadal jako vana na kolečkách. Japonci s touto verzí ovšem počítají i u nástupce. No, budiž.

Pokračujte na 11. místo:

Předchozí KAPITOLY Následující
Nissan Micra 1.461
Rok výroby: 2005
Stav: 131 015 km
Cena: 40 000 Kč
Nissan Qashqai 1.995
Rok výroby: 2008
Stav: 68 719 km
Cena: 195 000 Kč
Nissan Micra 1.386
Rok výroby: 2006
Stav: 102 563 km
Cena: 75 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek