10 nejprodávanějších vozů v USA v roce 2008

51 komentářů

m
10. ledna • 20:06

máš tam hodně chyb borče ... tak si to zkus eště jednou přečíst..

mamlas666
10. ledna • 2:15

....taky bych si pořídil tu japonskou Hndu.....to má hned takový náboj a šmrnc...zní to podobně jako knda jak říkal v blahé paměti Matonoha :-D:-D:-D

RS
11. ledna • 20:37

:-D:-D:-D

Petr
9. ledna • 14:37

Všimněte si, že když bychom nepočítali pick-upy, zvítězila TOYOTA CAMRY. Já jsem si ji koupil v rychlosti, víceméně náhodně, v roce 1997 poté co mi ukradli Passata s automatem a už jsem se nechtěl k řazení vracet. (Tehdy se muselo obvykle na automat dlouho čekat). Od té doby dávám dělat jen předepsané úkony.. jezdím každý den. Mám 3 litr, šestiválec, žádné poruchy ani problémy.. Soused mi říká abych si koupil nové auto, že si jinak budou lidé myslet, že jsem na tom nějak špatně (samozřejmě v žertu). CAMRY se přestala do Evropy dodávat, nešla na odbyt, amíci prý říkají "nudné auto pro nudné lidi", ale já jsem s ní spokojen. Už několikrát jsem se vydal si koupit jiné auto, vždy mi něco vadilo (jsem skoro dvoumetrový a do štíhlosti mám daleko) a tak jsem si řekl ještě to s ní chvíli vydržím než mě nějaké auto opravdu nadchne. To je má zkušenost s nejprodávanéjším osobákem v Americe.. Mějte se ! Petr

A.Kolaříková
9. ledna • 7:17

Jo pro pravdu se každý zlobí že malý Jardo..

A.Kolaříková
8. ledna • 16:10

A ti blbečči z GM to ještě přiznali,že nabízeli lidem kšunt!:-)

Elpin E. (Elpin)
8. ledna • 20:13

Nikdo s tebou nechce flamovat co? Tak je treba vymyslet furt nove a nove hlasky :-)

petr
9. ledna • 7:11

Protože má pravdu ;-)
""Ačkoli jsme stále lídrem v prodeji v USA, uznáváme, že jsme vás zklamali. Poškodili jsme vaši důvěru tím, že jsme nechali naši kvalitu klesnout pod úroveň celého odvětví a že se naše návrhy (automobilů) staly ošuntělými," píše se v inzerátu, který firma zveřejnila v časopise Automotive News."
http://www.novinky.cz/clanek/156255-automobilka-gm-priznala-nase-auta-jsou-osuntela-a-malo-kvalitni.html

Elpin E. (Elpin)
10. ledna • 19:26

Je rozdil mit pravdu a vymejslet kraviny kvuli flame. To ze se priznali ze prodavali sunty je pravda, ale jak soudruzka kovarikova pise ze jsou blbecci ze to priznali, tak to je proste jasny flame.
Za to ze to priznali bysme je meli chvalit, ne jim nadavat do blbecku. Kdyby se kazdy priznal ke svym chybam a nehazel je na ty druhe, vypadalo by to na svete (a hlavne u nas - staci se podivat na zpravy - nikdo za nic nemuze, za vsechno muze ten druhy) o mnoho lip.

Marty
9. ledna • 10:08

překoroucený kecy a špatný překlad, přeti si roginální vyjádření na Jalopniku

mikes
10. ledna • 18:26

Blbe kecy mas ty, asi neumis anglicky.

A.Kolaříková
8. ledna • 16:05

Ano mají nás za hňupi!Jinak by na našem území nepostavili radar ostře kritizovaný radar..Plyn stop:-P Ty jejich popelnice to je katastrofa ani se jim nedívím,že bohatí a moudří kupují hvězdu a vrtuli..

Jarda
9. ledna • 4:16

skoc do zdi uprchliku z potratovyho kybleB-]

Petr
8. ledna • 22:59

Svata prostoto.

Elpin E. (Elpin)
8. ledna • 14:32

Musim rict ze maji vkus. Poradna auta jak maj byt. Jen skoda ze nefiguruji i nemecka auta.
Kazdopadne u nas by to bylo:1. Skoda Fabia
2. Skoda Octavia (pozor, nutny motor maximalne 1.0 diesel!)
3. neco male osklive a pomale, hlavne at to malo zere, nejlepe motor 1.0 diesel
4. neco male a osklive, hlavne at to malo zere, motor dokonce 1.4 diesel!
5. neco ostatniho, hlavne at je to male a s dieslem, at klepem na celou ulici a vsem davame najevo, ze umime setrit!Nic, to jsem si jen tak povzdechnul :-(

jozka
9. ledna • 7:46

Bud klidnej, kdyby amici museli platit za galon to, co my za litr, tak to tam bude vypadat stejne.

Radek Ondrášík
9. ledna • 9:05

oni za galon platí více, než my za litr ;)

marek
8. ledna • 15:54

:-Dbohuzel nic nez pravda - hlavne fdyzlu at to je

petr
8. ledna • 9:31

"Toyota pro USA zachovala jméno Corolla na rozdíl od Evropy i v současné generaci."
Corolla zůstala i v Evropě ;-) To jen 3dv. a 5dv. hatchback "přejmenovali" na Auris :-/
http://www.toyota.cz/cars/new_cars/corolla/index.aspx

Jiří Duchoň
8. ledna • 11:14

Dobrý den, máte pravdu, poněkud neobratně jsem chtěl naznačit, že osvědčené jméno Corolla se na většině trhů vytrácí. V konzervativní Americe by to však nebylo možné. Děkuji!

Marcus_A
8. ledna • 14:20

+ Honda Accord - nie je to nahodou Acura? Mam pocit ze aktualna EU Accord je inak oznaceny US Acura... Mozem sa ale mylit :D

BlackRider
9. ledna • 11:41

Acura je americka Honda nektery modely se tam prodavaly pod znackou Acura. Treba Honda NSX je v americe znama jako Acura NSX.

petr
8. ledna • 14:36

Je to opravdu Accord:
http://automobiles.honda.com/accord/

šmankote
8. ledna • 8:43

Žebřík za rok 2008 ještě o ničem nevypovádá, ale rok 2009 to bude jiná káva. Přístup k úvěrům vyschl, tudíž holota nebude moci nakupovat. Za prosinec 2008 byl propad u Chrysleru o cca 50%, GM -30%, Ford -30%, nutno však přiznat, že rejže na tom není o nic lépe. Rejže alespoň nestojí s nataženou prackou jako bolševici z Chrysleru a GM, že Ricku Wagonere :-D:-D Rok 2008 byl labutí písní pro americké plečky F150, RAM, Silverado & spol. GM a Chrysler v příštím roce řízeně zbankrotují a nahradí je šikovnější konkurence s normální a kvalitnější produkcí.

Dusan
8. ledna • 12:37

Problemy americkych firem nemaji nic spolecneho s nejakou "normální a kvalitnější produkcí", ale s vyrobnimi naklady.

Marty
8. ledna • 11:39

A super vynikající Toyota, vzor dokonalosti a prodejů měla za prosince roční propad větší jak GM a Ford. HEHE HAHA HIHI. A chystá opět odstávku výrobu.....A Hyundai už musí nabízet, že pokud zákzník přijde o práci, že může vrátit auto zpět - aby vůbec něco prodali. Dobré co.
Krom Mini a Suabru měli v USA meziroční pokles naprosto všechny značky - i slavný koncern Spojené Predražené Holovýbavy, pardon VW:-D

nikorr
10. ledna • 1:27

Nejdrive se nauc poradne en. ,potom rozumuj vole. Sracka Hyundai to ma jako marketingovy tah aby nalakala vice lidi v case krize. A samozrejme vsichni zaznamenaly propad ale, Toyota a Honda vice protoze meli vyssi prodejni cisla nez ostatni v poslednich 3,6 a 12 mesicich diky vyssim cenam za benzin kdy SUV a Pick-up se prodaval pod 3 % celkovych prodeju. Ted nekupuje nikdo ,protoze kdo ma cash si ho podrzi a kdo potrebuje pujcku ji dostane jen ztezka i kdyz na to ma credit score pres 700 ,ale nema na downpayment.

A nemysli si ze se ti podari auto vratit a nebudes pritom penalizovan az za usi. Financne a jeste to poslou na tvuj credit report.

petr
8. ledna • 12:34

Toyota zastavila na 11 dní továrny jen v Japonsku. A co se týče prodejů v USA, tak to vypadá takhle:
Ford:
2007 - 2.386.957 prodaných aut
2008 - 1.907.864 (pokles 20,1 %)
GM:
2007 - 3.789.901
2008 - 2.933.451 (pokles 22,6 %)
Toyota
2007 - 2.620.825
2008 - 2.217.660 (pokles 15,4 %)Největší propady prodejů jsou v kategorii Truck.Roční pokles o více než 30% zaznamenali Saab, Volvo, Isuzu, Chrysler, Land Rover (40 % !), Bentley, Maybach. Zvýšené prodeje mají Subaru (+0,3 %), Mini (+28,6 %) a Rolls Royce (+17,4 %).
A když to rozdělíme i do jednotlivých tříd, tak největší nárůst loni v USA zaznamenal VW v kategorii Light Truck (+113,4 % - z 8.812 na 18.806).Co se prosince týče, tak největší propad měli Chrysler (-53,1 %), Hyundai (-48,3 %), Saab (-57,1 %), Volvo (-47,1 %), BMW (-40,2 %), Isuzu (-61,8 %), Bentley (-51,0 %), Maybach (-72,7 %) a největší propad zaznamenal v prosinci Rolls Royce, který neprodal nic (předloni v prosinci prodal 29 aut) B-]
V rámci jednotlivých "kategorií" zaznamenalo velký propad i BMW (-92,1 %) v kategorii "Domestic cars", tedy aut vyrobených v USA.

Marty
8. ledna • 15:50

Petr: ehm, tady sou poněkud jiná čísla:
http://news.auto.cz/ekonomika/americky-trh-s-automobily-loni-klesl-o-18-podrobny-prehled.htmlToyota - 37,5 zatímco Ford - 33,0 a Lincoln -10 a Mercury - 29,8.
Takže tak. Značka Toyota - nikoliv koncern - měla v usa za prosinec horší výsledky jak všechny značky sereroamerické části koncernu Ford!!!!
Skvělý výsledek že.Ze značek GM měl za prosince lepší výsledky Chevy - 25,8; GMC - 34,5 a Saturn - 30,9.
Takže taky skvělé.Jediný americký koncern jehož všechny značky měly horší výsledek jak Toyota je Chrysler LLC (osobně netuším proč).

petr
9. ledna • 7:03

Já vycházel z dat z The Wall Street Journal a ta data Toyota - GM - Ford byla za celý rok, proto ten rozdíl.
http://online.wsj.com/mdc/public/page/2_3022-autosales.html

PT
8. ledna • 18:07

Z GM měl horší výsledky ještě Hummer (-59,3 %), Buick (-38,1 %), Pontiac (-45,5 %) a Cadillac (-38,4 %).
No a pak ty automobilky Chrysleru, tedy samotný Chrysler (-59,8 %), Jeep (-48,5 %) a Dodge (-51,9 %) ;-)
Jinak i přesto, že Toyotě klesli v USA prodeje v prosinci o 4,5 procentního bodu víc než Fordu, tak Toyota prodala o více než 2.000 aut za 1 měsíc víc než Ford ;-)
Ve své podstatě byla v prosinci 2008 Toyota druhou nejprodávanější značkou v USA :-D:-D:-D
A pokud se vezmou prodeje za celý rok 2008, tak se Toyota udržela na prvním místě a je tedy nejprodávanější značkou v USA za rok 2008 B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
RS
8. ledna • 21:13

A pokud se vezmou prodeje za celý rok 2008, tak se Toyota udržela na prvním místě a je tedy nejprodávanější značkou v USA za rok 2008.Jo ale moc velky naskok pred Fordem nema tak ze bych rekl ze v roce 09 bude zase jednicka Ford ;-)

Marty
9. ledna • 10:07

Jo to je hezké - ty údaje za celý rok, ale psoeldní vývoj je ten, že Toyta někdy o října ztrácí daleko víc než Ford...
Pokud tento trend bude pokračovat, tak je to příští rok jasné.BTW hybrid má v andídce snad každá automobilka - Cadiolac má třeba _Escaldade, Ford má taky hybrdiy, merucruy, Chrsler má Aspen a dodge Durango.... A v roce 2009 se maj objevit vozy EV - TownandCountry, Wrangler a nový sporták vyvíjený s Lotusem

petr
9. ledna • 7:08

To by ale Ford musel v prodejích překonat i Chevrolet ;-)
No, dohnat rozdíl 300.000 aut nebude lehké B-] Zvláště když Toyota má hybridní auta po kterých se teď zvyšuje poptávka, např. Toyota Prius zvyšuje výrobu o 70% ;-)Nicméně naše dohady prodeje neovlivní, na reálná čísla si rok počkáme :-))

RS
9. ledna • 16:03

Chevrolet straci vice nez Ford, a to - 20,5 %, Chevrolet za rok muze byt v konkurzu ;-)Ne ne Toyota Prius ma posledni mesic naopak propad prodeju.Prudký pokles zaznamenala poptávka po populárním hybridním modelu Prius, jehož prodej klesl téměř o polovinu, napsala agentura Reuters. Viz http://news.auto.cz/ekonomika/toyota-pravdepodobne-poprve-vykaze-provozni-ztratu.htmlTak ze Prius ne 70% ale -50% :-D:-D:-D:-D

šmankote
8. ledna • 11:52

Nikde také nepíšu, že Toyotě prodeje rostou. Zásadní rozdíl je ten, že Toyota nemusí somrovat miliardy dolarů u vlády aby mohla vůbec vyrábět. Nebýt toho futra US vlády do GM, tak už tady žádné GM není a jeho zákazníky převzala právě ta Toyota. Stejně tak Toyota nemusí vydávat omluvné inzeráty, v nichž se omlouvá za podvádění zákazníků a výrobu podřadný šrotů, to je opět specialitka GM :-D:-D

Marty
8. ledna • 15:54

ta ciatace o těch zastaralých plečkách byl překoroucený překlad jednoho z šéfů GM.BTW právě představená novinka - zastaralá plečka Buick LaCrosse má motory VVT s přímým vstřikem paliva a nízkými meisemi.
Co anvíc má např. VW u benzínových motorů?
Nuže, povídm vám to - za cenu 3,5 V6 VVT FSI motor R4 1,6 SOHC MPI :o))))To by si určitě v usa někdo koupil - to už tam měli před 15-ti lety taky.....
To vůbec nemusej vyvíjet.:-D

BlackRider
9. ledna • 11:38

A vis proc je to auto s 3,5 motorem levnejsi? protoze Americe skoro nemusis zatacet, tak to ani to auta neumej :). V americkejch autech se setri uplne na vsem. Holt nak tu cenu srazit musej a na platech delniku to v americe moc nejde...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marty
9. ledna • 14:08

Blackrider: plácáš z hladu ; víceprvkovou zadní nápravu měl už 1995 Chrysler Cirrus; zatímco O1 tu měla tuhou zadní i když byla představena později.....
Vůbec nemluvím o výbavě....NO a UAW sou nenažraný odbory, to si nám neřekl nic nového...

BlackRider
9. ledna • 14:52

Skoro bych se vsadil, ze to nezavisly zaveseni bylo odpruzeny listovyma pruzinama jako vetsina americkych aut :D

Marty
10. ledna • 18:13

víceprvková náprava zavěšená na listákách, bože ti si totální bl*, měl by ses vrátit k základům techniky aut a pořádně si to nastudovat

RS
9. ledna • 15:53

Skoro bych se vsadil, ze jsi blb :-D

bammer
8. ledna • 9:08

tak trosku s tebou nesuhlasim, v amerike je ford F150, 250 a 350 oblubeny pre sveju vsestrannost a da sa povedat ze aj ekonomicku jazdu, aj ja mam ako firemne ford Ranger Eu verziu a tiez nevidim dovod preco by som ho mal menit :)

Kiskovce
8. ledna • 11:40

tak za prve F-150 nieje velky pick up ale iba midle size pick up ..velke pick upy zacinaju f-350 a vysie.
a ze si niekto mysli ze je hlupost vlastnit nieco ako F-150 tak v nom zivote nesiel. v zivote do neho netankoval a najskor ho vzivote nepotreboval.
nezil som v usa dlho ale trucky (ako ich amici volaju) jedna z veci co mi najviac chyba.
su to skvele auta.

koffr
8. ledna • 11:44

ale tady nejde o to, jestli je to velký nebo ne a jestli to má někde na americkym venkově od pouště po aljašku význam. jde o to, že je to americký a to český antiami soudruzi se škodovkou nemůžou vystát. ;-)

ka-spel
8. ledna • 20:02

Tady přeci jde o to, že takové auto je tak pro farmáře nebo řemeslníky. Jinak je to totálně k ničemu. A jezdit s tím třeba ve velkoměstě může jedině blb.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
BlackRider
9. ledna • 11:31

V americkym velkomeste se s tim jezdit da. Americky velkomesta sou totiz vetsinou jen pospojovany vesnice s ostruvkem mrakodrapu. Jezdit s tim po Praze to je nesmysl.

A.Kolaříková
8. ledna • 7:51

Stejně tak jako Američani mluví o nás o Evropanech jako o hňupech.Tak já zase říkám pryč s Amerikou a jechih způsoby.

Jarda
9. ledna • 4:12

A co jeste, maly cechacku, USA zavidis?

marek
8. ledna • 15:51

Amici rozhodne o evropanech nemluvi jako o hnupech a podil hnupu u nich je zcela stejny jako vsude jinde

koffr
8. ledna • 11:43

jestli tim hňupem myslej i tebe, tak nejsou daleko od pravdy, soudružko B-]

Doporučujeme

Články odjinud