ten žebříček je jeden velký nesmysl, vyprodukovaný analytickými debílky na základě publikovaných výsledků daných společností a burzovních pohybů let předešlých, plus výzkum veřejného mínění na téma jak povědomá daná značka je, majíc vyjadřovat nějakou aktuální cenu, kdyby jako někdo přišel, položil na stůl a chtěl koupit...něco jako, když realitka pro nějakou komerční tv odhaduje cenu nemovitosti podle fotky.tyhle výsledky vůbec nereflektují budoucí vývoj trhu a fakt, jak je kdo předpřipraven na budoucnost. něco jako hodnotit zemědělce, co zrovna sklidil, prodal do posledního zrna včetně pozemků a traktorů a má plnou pokladnu, ale na jaře nebude mít co, čím a kam zasít...
To jako od teď bude jedna věta na stánku?
nejdřív jsem si řekl, že se na to klikání ze stránky na stárnku vykašlu, ale to by byl trest pro mne a nikoli pro autorevue... takže... pro ty, kteří taky nesnáší ten zoufalý pokus narejžovat si na reklamách co nejvíc:10. Nissan9. Porsche8. Audi7. Hyundai6. Ford5. Volkswagen4. Honda3. BMW2. Mercedes-Benz1. Toyota;-)
Správný Čech si tento článek ani neotevře, protože ví, že na 1. místě je Škoda a ostatni jsou nezajímavé šunky :-)
Revan by nám měl vysvětlit,proč se nedostali mezi značky,když jím nenáviděný Hyundai má takové pěkné umístění. Asi poletí hned po Pečenkovi.
Neboj, on ti určitě osladí, neboť tam máš podle něj chybu. Napsal jsi špatně název automobilky. Správně je to Jundééé.
No sice stejně jako kdosi výše nechápu, jak pachatel tohoto žebříčku k evidentním hausnumerům došel, protože z ekonomického pohledu je to naprostý nesmysl, ale mám dobrý důvod se domnívat, že u Toyoty do toho asi započetl i divizi vysokozdvižných vozíků a u Hyundai i námořní lodě a výtahy.
Nooo, už jen čekám, kdy se v televizi objeví reklama:Můžete odolat automobilům hodnotnějším než Ferrari? Nemůžete...Hyundai
kur.vy zas 10 stranek
Haha, takove problemy v mobilni verzi nejsou. Dokonce je to i bez reklam. Staci si do adresniho radku napsat pred autorevue m. :-)
Taky me tohle sere.... Co stranka to jedna veta jedna fotka a milion reklamy. Taky jsem skoncil na treti strance.
Já už skončil hned na první. Tohle nebudu podporovat. :-/
Ferrari jako značka nebude mít takovou hodnotu, protože je to poměrně malá firma s malou produkcí.. Ale má jiné prvenství.. Tady malý úryvek;-)Společnost Brand Finance zveřejňuje každý rok dva prestižní žebříčky, na které se vždy ve světě byznysu netrpělivě čeká - nejvlivnějších a nejhodnotnějších firem. V tom prvním se na prvním místě umístilo italské Ferrari. Ferrari předstihlo nejen rivaly v autoprůmyslu - BMW, Volkswagen, Mercedes-Benz, Lexus a Audi - ale všechny světové značky. Nejhodnotnější značkou na světě pak podle Brand Finance je společnost Apple s hodnotou 87 miliard USD (1,7 bilionu Kč) před Samsungem.Jak Brand Finance společnosti hodnotí?Vychází z finančních údajů a údajů o příjmech. Při hodnocení síly značky navíc bere v úvahu i další ukazatele (jako čistá marže, průměrný příjem na zákazníka, marketingové a reklamní výdaje či kvalitativní ukazatele, jako vliv značky a věrnost).Proto se na první místo dostala značka Ferrari, malý výrobce sportovních aut. Svou velikostí a firemní hodnotou se jinak nemůže rovnat nadnárodním značkám
OMG, to je ale blábol. Kdepak máte ferrari, dle řady ratingů nejhodnotnější značku autobyznysu? A co tam dělají honda a hyundai? A kde vůbec jste ta nesmyslná čísla pobrali? Takhle mi tam jen někde na druhém až třetím místě chybí dacia a bylo by to üž úplně dokonalé.
Proč se ptáš na zdroj, když je u článku zcela jasně uvedený? Doporučuji si článek nejdříve přečíst :-D
To byla řečnická otázka, nikoliv skutečný dotaz. Myslím, že z charakteru příspěvku to jde docela snadno poznat....
V takovém případě jako bych nic neřekl :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.