10 nejhodnotnějších automobilových značek světa

17 komentářů

RRR
7. října • 18:28

ten žebříček je jeden velký nesmysl, vyprodukovaný analytickými debílky na základě publikovaných výsledků daných společností a burzovních pohybů let předešlých, plus výzkum veřejného mínění na téma jak povědomá daná značka je, majíc vyjadřovat nějakou aktuální cenu, kdyby jako někdo přišel, položil na stůl a chtěl koupit...
něco jako, když realitka pro nějakou komerční tv odhaduje cenu nemovitosti podle fotky.
tyhle výsledky vůbec nereflektují budoucí vývoj trhu a fakt, jak je kdo předpřipraven na budoucnost. něco jako hodnotit zemědělce, co zrovna sklidil, prodal do posledního zrna včetně pozemků a traktorů a má plnou pokladnu, ale na jaře nebude mít co, čím a kam zasít...

Pepa
6. října • 18:44

To jako od teď bude jedna věta na stánku?

iuos
5. října • 21:29

nejdřív jsem si řekl, že se na to klikání ze stránky na stárnku vykašlu, ale to by byl trest pro mne a nikoli pro autorevue... takže... pro ty, kteří taky nesnáší ten zoufalý pokus narejžovat si na reklamách co nejvíc:10. Nissan
9. Porsche
8. Audi
7. Hyundai
6. Ford
5. Volkswagen
4. Honda
3. BMW
2. Mercedes-Benz
1. Toyota;-)

Ondřej
6. října • 13:12

Správný Čech si tento článek ani neotevře, protože ví, že na 1. místě je Škoda a ostatni jsou nezajímavé šunky :-)

Martin
5. října • 9:23

Revan by nám měl vysvětlit,proč se nedostali mezi značky,když jím nenáviděný Hyundai má takové pěkné umístění. Asi poletí hned po Pečenkovi.

Mirek
5. října • 17:21

Neboj, on ti určitě osladí, neboť tam máš podle něj chybu. Napsal jsi špatně název automobilky. Správně je to Jundééé.

x12345678
7. října • 9:50

No sice stejně jako kdosi výše nechápu, jak pachatel tohoto žebříčku k evidentním hausnumerům došel, protože z ekonomického pohledu je to naprostý nesmysl, ale mám dobrý důvod se domnívat, že u Toyoty do toho asi započetl i divizi vysokozdvižných vozíků a u Hyundai i námořní lodě a výtahy.

Honza
4. října • 22:35

Nooo, už jen čekám, kdy se v televizi objeví reklama:Můžete odolat automobilům hodnotnějším než Ferrari? Nemůžete...
Hyundai

xxx
4. října • 21:58

kur.vy zas 10 stranek

Ondřej
6. října • 13:09

Haha, takove problemy v mobilni verzi nejsou. Dokonce je to i bez reklam. Staci si do adresniho radku napsat pred autorevue m. :-)

Tom
5. října • 7:51

Taky me tohle sere.... Co stranka to jedna veta jedna fotka a milion reklamy.
Taky jsem skoncil na treti strance.

Krabat
6. října • 11:01

Já už skončil hned na první. Tohle nebudu podporovat. :-/

faubléé
4. října • 20:26

Ferrari jako značka nebude mít takovou hodnotu, protože je to poměrně malá firma s malou produkcí.. Ale má jiné prvenství.. Tady malý úryvek;-)Společnost Brand Finance zveřejňuje každý rok dva prestižní žebříčky, na které se vždy ve světě byznysu netrpělivě čeká - nejvlivnějších a nejhodnotnějších firem. V tom prvním se na prvním místě umístilo italské Ferrari.
Ferrari předstihlo nejen rivaly v autoprůmyslu - BMW, Volkswagen, Mercedes-Benz, Lexus a Audi - ale všechny světové značky.
Nejhodnotnější značkou na světě pak podle Brand Finance je společnost Apple s hodnotou 87 miliard USD (1,7 bilionu Kč) před Samsungem.Jak Brand Finance společnosti hodnotí?Vychází z finančních údajů a údajů o příjmech. Při hodnocení síly značky navíc bere v úvahu i další ukazatele (jako čistá marže, průměrný příjem na zákazníka, marketingové a reklamní výdaje či kvalitativní ukazatele, jako vliv značky a věrnost).Proto se na první místo dostala značka Ferrari, malý výrobce sportovních aut. Svou velikostí a firemní hodnotou se jinak nemůže rovnat nadnárodním značkám

jogurt
4. října • 17:06

OMG, to je ale blábol. Kdepak máte ferrari, dle řady ratingů nejhodnotnější značku autobyznysu? A co tam dělají honda a hyundai? A kde vůbec jste ta nesmyslná čísla pobrali? Takhle mi tam jen někde na druhém až třetím místě chybí dacia a bylo by to üž úplně dokonalé.

oskar
4. října • 17:23

Proč se ptáš na zdroj, když je u článku zcela jasně uvedený? Doporučuji si článek nejdříve přečíst :-D

jogurt
4. října • 17:30

To byla řečnická otázka, nikoliv skutečný dotaz. Myslím, že z charakteru příspěvku to jde docela snadno poznat....

oskar
4. října • 17:48

V takovém případě jako bych nic neřekl :-D

Doporučujeme

Články odjinud