10 nejhodnotnějších automobilových značek světa

Společnost Interbrand každoročně zveřejňuje seznam nejhodnotnějších značek, mezi kterými nechybějí ani výrobci automobilů.

Žebříček vydávaný společností Interbrand není zaměřen speciálně na automobilový průmysl. Vyjadřuje hodnotu největších světových značek na základě finančních ukazatelů, povědomí o značce mezi veřejností a dalších kritérií.

Interbrand je konzultační společnost a patří do nadnárodní reklamní skupiny Omnicom Group.

Letos Interbrand zveřejňuje svůj přehled už po čtrnácté. Poprvé mu vévodí americký technologický gigant Apple, jehož značku Interbrand ocenil na 98,316 miliard dolarů. Následuje Google (93,291 mld. USD), tradiční premiant Coca-Cola se letos musí spokojit až s třetím místem a vypočtenou hodnotou značky 79,213 miliard USD. 

Jak si ale v žebříčku nejhodnotnějších značek stojí automobilky? Výčet deseti nejúspěšnějích najdete v našem rychlém přehledu:

Předchozí KAPITOLY Následující
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

dnes | Stanislav Kolman
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků