10
Fotogalerie

10 nejhodnotnějších automobilových značek světa

Společnost Interbrand každoročně zveřejňuje seznam nejhodnotnějších značek, mezi kterými nechybějí ani výrobci automobilů.


Žebříček vydávaný společností Interbrand není zaměřen speciálně na automobilový průmysl. Vyjadřuje hodnotu největších světových značek na základě finančních ukazatelů, povědomí o značce mezi veřejností a dalších kritérií.

Interbrand je konzultační společnost a patří do nadnárodní reklamní skupiny Omnicom Group.

Letos Interbrand zveřejňuje svůj přehled už po čtrnácté. Poprvé mu vévodí americký technologický gigant Apple, jehož značku Interbrand ocenil na 98,316 miliard dolarů. Následuje Google (93,291 mld. USD), tradiční premiant Coca-Cola se letos musí spokojit až s třetím místem a vypočtenou hodnotou značky 79,213 miliard USD. 

Jak si ale v žebříčku nejhodnotnějších značek stojí automobilky? Výčet deseti nejúspěšnějích najdete v našem rychlém přehledu:

Doporučujeme

Články odjinud