10 aut, která vydržela ve výrobě celá desetiletí

Máte v garáži nebo před domem auto moderní doby, či vůz s rodokmenem? Při dnešním tempu obměny jednotlivých typů nepřekvapí, že roky od novinky k novince se počítají na prstech jedné ruky. Přitom automobilová historie zná vozy, které se velkých proměn vyráběly po několik dekád.

Klepněte pro větší obrázek

10. Wartburg 353: 23 let

Velký rodinný vůz s obrovským kufrem a jednoduchou konstrukcí byl snem každé rodiny milující kempování. Jak do kufrové varianty, tak do kombíku Tourist se dalo naložit neuvěřitelné množství zavazadel. V roce 1965 by se i na evropské poměry jednalo o poměrně moderní vůz, nebýt dvoutaktního motoru montovaného až do konce 80. let 20. století.

Retro | Život řidiče

Wartburg se nehodil do nové doby. Jeho éra skončila před 20 lety

V roce 1988 došlo k pokusu o modernizaci. Velmi mírně se změnila čelní maska, pod kapotu přibyl benzinový čtyřtakt. Sloučení obou německých států v roce 1991 ale znamenalo konec značky Wartburg. 

Pokračujte na další stranu:

Předchozí KAPITOLY Následující
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 134 224 km
Cena: 115 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků